oi
Leuk zeg dit draadje . Ik ben door omstandigheden een tijd niet op het forum geweest ( laatste tijd wat meer)
Maar krijg ik net van een goede vriend van mij en forumlid via msn de tip ; Mars volg dit draadje ff over de cd 5001 ose .
Oke ik dus kijken en om nou te zeggen dat ik van verbazing cq verwondering van me stoel viel is ietwat overdreven.
Maaaaaaaaaaaar heren toch ; denk nou toch eens gewoon logisch na ( je hoeft namelijk echt geen techneut te zijn om de zin en onzin van bepaalde items te kunnen onder scheiden.
Namelijk , zoals sommige van jullie weten ben ik in de leuke omstandig heid dat ik veel audio verkopers en importeurs ken en daar heb ik wel eens leuke gesprekken mee.
bijvoorbeeld ; hier wordt aan harmonix gerefereerd , een bekende zogenaamde high end winkelier die het zelf verkoopt zegt tegen mij ; ik verkoop het wel , maar laten we eerlijk wezen het is natuurlijk wel onzin van de bovenste plank
idem met dure Ls kabel , Racks , spikes , interlinks , antimagneet dingen enz enz
Ik vraag waarom verkoop je het dan? logisch antwoord; het verdient zo lekker!!!!!!!!!!!!!!!!