Nu pas thuis ... ene f u c k i n g file op de A2
.
Maar een korte reactie voor nu:
xls 300: ongeloofelijk welk een druk deze sub kan opbouwen met zulke compacte afmetingen en dat tot aan 20hz.
Monolith:
wat een beest! En dan doel ik niet alleen op de afmetingen maar zeer zeker op de prestaties. Enorme drukopbouw
. Ondanks alle 'waarschuwingen' was ik diegene die schrok van diens afmetingen en was juist mijn vriendin enthousiast: de omgekeerde wereld .
Dan de xxls 400: bij films flinke druk opbouw tot aan 20 hz, daarna valt deze snel weg (gesloten kast) en wat een genot ook bij muziek: strak en gort droog. De gastheer stelde dat de xxls 400 ongeveer 90% van de prestaties van de Monolith bezit.
Anti Mode: wat een aanwinst voor diegenen met een Monolith! De Monolith had al een enorme indruk op mij gemaakt maar i.c.m. de Anti Mode helemaal: weg was de 'vervelende' boost van 38 hz (gegevens gastheer) in betreffende luisterruimte. Daardoor een meer gecontroleerd laag.
Resume: de 300 gaat het niet worden, een krachtige en prachtige sub voor het geld maar voor mij net niet. De Monolith: shocking, wat een druk. Maar ik voorzie grote problemen in onze tussen-doorzon-woning met enkelvoudige wandjes ...
De 400, in gloss-black moet het worden. Super bij muziek en film - deze is het helemaal voor mij.
Sander.
Enne, de Rotel is ook meegegaan naar de achterhoek
.