Summer Sale bij Hobo HiFi

Gestart door Paul, juni 25, 2009, 16:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Kreeg een email dat de Summer Sale bij Hobo HiFi weer is begonnen.

Maurice vond het geen bezwaar omdat hier kenbaar te maken, wellicht zit er een koopje tussen waar je net naar op zoek bent.

Voor de liefhebbers klik op Summer Sale
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Even snel gekeken maar valt me wel tegen. BV de SA7001 voor €500,-  :-P Dat heb ik er 1,5 jaar terug ook voor (nieuw) betaald!! :no:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Staat wel een betaalbare dac op.

Daar er over dit onderwerp al een draadje bestaat en meerdere  forumleden  interesse in hadden, maar goed ik ben een leek en weet niet of het wat is voor het geld.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Totofan

Citaat van: WimPeu op juni 25, 2009, 18:11:30
Even snel gekeken maar valt me wel tegen. BV de SA7001 voor €500,-  :-P Dat heb ik er 1,5 jaar terug ook voor (nieuw) betaald!! :no:

Ik heb er € 475,00 voor betaalt.
Vorig jaar bij Hobo  :? dus niet echt een aanbieding.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

BernHardN

ik ben zoizo al klaar met HOBO  violent1 rare mensen daar......

Paul

Citaat van: BernHardN op juni 25, 2009, 21:03:44
ik ben zoizo al klaar met HOBO  violent1 rare mensen daar......
Je mag je ervaring kenbaar maken, dacht dat ze daar alle audio kennis in huis hadden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Lapti

de sr5003 is dan wel weer 50 euro goedkoper dan de goedkoopste aanbieder op kieskeurig.nl