Summer Sale bij Hobo HiFi

Gestart door Paul, juni 25, 2009, 16:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Kreeg een email dat de Summer Sale bij Hobo HiFi weer is begonnen.

Maurice vond het geen bezwaar omdat hier kenbaar te maken, wellicht zit er een koopje tussen waar je net naar op zoek bent.

Voor de liefhebbers klik op Summer Sale
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Even snel gekeken maar valt me wel tegen. BV de SA7001 voor €500,-  :-P Dat heb ik er 1,5 jaar terug ook voor (nieuw) betaald!! :no:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Staat wel een betaalbare dac op.

Daar er over dit onderwerp al een draadje bestaat en meerdere  forumleden  interesse in hadden, maar goed ik ben een leek en weet niet of het wat is voor het geld.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Totofan

Citaat van: WimPeu op juni 25, 2009, 18:11:30
Even snel gekeken maar valt me wel tegen. BV de SA7001 voor €500,-  :-P Dat heb ik er 1,5 jaar terug ook voor (nieuw) betaald!! :no:

Ik heb er € 475,00 voor betaalt.
Vorig jaar bij Hobo  :? dus niet echt een aanbieding.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

BernHardN

ik ben zoizo al klaar met HOBO  violent1 rare mensen daar......

Paul

Citaat van: BernHardN op juni 25, 2009, 21:03:44
ik ben zoizo al klaar met HOBO  violent1 rare mensen daar......
Je mag je ervaring kenbaar maken, dacht dat ze daar alle audio kennis in huis hadden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Lapti

de sr5003 is dan wel weer 50 euro goedkoper dan de goedkoopste aanbieder op kieskeurig.nl

Ik moet sowieso binnenkort aan een nieuwe receiver, heb nu een sr5200 die kuurtjes heeft. Een 6003 oogt leuker dan een 5003 maar is die zoveel beter, geen idee. Maar dat is iets voor een nieuw topic  :lol:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Dennis E36

Citaat van: Paul op juni 26, 2009, 15:38:33
Je mag je ervaring kenbaar maken, dacht dat ze daar alle audio kennis in huis hadden.

Ik heb juist weer hele positieve ervaringen met Hobo Hifi (Amersfoort). Ik heb daar mijn PM16 en CD14 vandaan.
Ik heb hier toen mijn PM7001 en SA7001 op ingeruild. Perfect geholpen daar, boekjes netjes nagezonden en eveneens het batterijklepje van de afstandsbediening van de CD14, die was kapot toen ik de speler kocht.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Het zijn ook geen aanbiedingen meer zoals vroeger
Spaarde ze net als Raf de mooie inruilers op en hadden ze voorraad van een overjarig modellen grote advertentie en mensen een avond van te voren met soep en koffie bij de deur liggen
Maar ja er is geen voorraad meer en de inruil is keihard geld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: jwx op juni 26, 2009, 23:14:55
Het zijn ook geen aanbiedingen meer zoals vroeger
Spaarde ze net als Raf de mooie inruilers op en hadden ze voorraad van een overjarig modellen grote advertentie en mensen een avond van te voren met soep en koffie bij de deur liggen
Maar ja er is geen voorraad meer en de inruil is keihard geld
Ja John vroega lag je voor de koopjes een nacht voor de deur, tijden veranderen.
Denk dat het gebruik van het internet daar ook deel van uitmaakt, de animo zegels is verleden tijd.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

BernHardN

Ging om HOBO Apeldoorn, kwam voor info over de nieuwe Pioneer receivers en vroeg om wat spec's en gaf aan wat ik te besteden had, die man bleef maar aandringen op een die 2x duurder was ik zij dat is leuk maar daar heb ik het geld niet voor,de rest zou ik uitgeven aan luidsprekers, kwam hij weer met je moet niet voor surround gaan maar stereo, gaf ik aan dat ik voor filmbeleving ging,
nou dan moest ik maar lekker op internet verder zoeken, en kreeg nog meer rare opmerkingen naar mijn hoofd dat ik er geen verstand van had en maar een Bose set moest kopen  byebye
toen heb ik me omgedraaid ben weggelopen. rest van de klanten stonden met open mond van verbazing naar die verkoper te gapen  :schater:

heb ze een mail gestuurd onder de naam van de consumentenbond met een verhaal dat ik me had voorgedaan als nep klant en met de opmerking of ze hier uitleg konden geven,
kreeg later een antwoord dat dit niet de bedoeling...blabla.... en ze wel meer klachten over deze persoon haden....bladiebla...

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Marvin

#12
je uitgeven voor de concumentenbond ook niet...  clown1

(smiley vergeten).

minguel

Vandaag in de uitverkoop bij RAF Hilversum, SR8002 € 999  :-o :-o :-o
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

BernHardN

Citaat van: marvin op juni 27, 2009, 19:18:53
je uitgeven voor de concumentenbond ook niet...  clown1

(smiley vergeten).

Op dat moment was ik de rest van de dag verpauperd en dacht, daar komen ze natuurlijk niet zomaar mee weg.
dat ze trouwens direct aangaven dat ze al meer klachten hadden verbaasde mij eigenlijk, dat ze dat zomaar melden!