KI Pearls ....

Gestart door bramdg, april 20, 2009, 11:44:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pg

nou ik hoop het maar dan.

MO

Wat een boel knaken maar ohlala wat zijn ze mooi! ben benieuwd naar de specs...!
bla

WimPeu

Citaat van: Sander Nolden op mei 07, 2009, 20:58:40
500 exemplaren wereldwijd volgens hifi.nl erg exclusief

Voor dat geld...moeten ze nog flink reclame gaan maken anders blijven ze met rest partijtje zitten.
Ga voor pak hem beet €5598,- maar eens shoppen. Wedden dat je dan niet met dit setje thuis komt!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Kan geen mening geven, moet ze nog gaan beluisteren. Maar ik denk wel dat het heel veel geld is voor een 2 x 90 watt bakkie. Als ik met bijna 6000 euro ga winkelen kom ik wel met iets anders thuis.

WimPeu

Ik kan natuurlijk ook geen mening geven op basis van ervaring. Het is meer een gevoel. Feit blijft dat het er erg mooi uit ziet en de exclusiviteit maakt het natuurlijk ook duur.
Zal mij benieuwen of er een forum lid is die een setje gaat kopen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

voor dat geld mag het wel heel bijzonder klinken is veel moois te koop voor dat bedrag.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

scanspeakman

Citaat van: joep op mei 07, 2009, 22:46:55
Kan geen mening geven, moet ze nog gaan beluisteren. Maar ik denk wel dat het heel veel geld is voor een 2 x 90 watt bakkie. Als ik met bijna 6000 euro ga winkelen kom ik wel met iets anders thuis.

of het veel is voor een 2x90watt versterker.....prijs/wattage verhouding is naar mijn mening totaal niet interessant. merken als yoko hebben prachtige versterkers met 2x1000 watt voor 2x niks, maar dan heb je ook niks. aan de andere kant; voor een 2x 30watt pass labs versterker bent je 5000 euri's kwijt. maar dan wel 30 echte watts en klasse a.

maar feit blijft dat ik het wel erg veel geld vind. voor niet al te veel meer heb je de sa11-s2 en pm11-s2. die hebben dan ook nog eens gebalanceerde uit- respectievelijk ingangen. ik mag hopen dat het adviesprijzen zijn want anders is het naar mijn mening een beetje wat de gek er voor geeft....hoe mooi het ook is.

Scanspeakman

joep

Met 2 x 90 watt kan ik mijn boxen gewoon niet goed aansturen. Heb voor ik de PM-11 kocht ook de PM-15 in huis gehad en o wat een verschil tussen die twee! Hoe het er uit ziet maakt me niet echt uit. Ik koop dit soort spul toch voor het geluid dat er uitkomt.

Han

scanspeakman zei er hierboven ook al wat over: lijkt grotendeels (of helemaal?) een SA15S2; wat is het verschil, behalve dat ik de adviesprijs van de SA15S2 van 1800 heb zien staan? De kleur?
Voor de adviesprijzen van deze Pearls kun je de SA11S2 en de PM11S2 toch ook wel krijgen; dan lijkt me de keuze duidelijk (al zou ik ook op de SA11S2 wel een digitale ingang willen, weet iemand of die er nog gaat komen of makkelijk op te maken is?)

Han

scanspeakman

Citaat van: Han op mei 08, 2009, 09:45:37
scanspeakman zei er hierboven ook al wat over: lijkt grotendeels (of helemaal?) een SA15S2; wat is het verschil, behalve dat ik de adviesprijs van de SA15S2 van 1800 heb zien staan? De kleur?
Voor de adviesprijzen van deze Pearls kun je de SA11S2 en de PM11S2 toch ook wel krijgen; dan lijkt me de keuze duidelijk (al zou ik ook op de SA11S2 wel een digitale ingang willen, weet iemand of die er nog gaat komen of makkelijk op te maken is?)

Han

Wat er anders is? Voor zover ik op het plaatje kan zien het gebruikelijk KI-sausje: verkoper chassis-tje, verkoperd kapje over de ringkern-trafo, waarschijnlijk her en der een paar iets betere elco-tjes en op de versterker een paar luidspreker terminals van wbt. grootste deel kan je zelf voor een paar tientjes erin knutselen.

digitale ingang op de sa11s2 lijkt mij niet iets dat nog gaat komen. ook zelf toevoegen lijkt me lastig maar zal wel kunnen als je de schema's hebt. data zal vast in I2S naar de dac worden gestuurd en daar heeft twisted pear audio een switchje voor (de OTTO 2:1 switch). maar ik zou eerder naar een losse dac kijken in plaats van in je s11s2 gaan lopen pielen.

Scanspeakman

edwinvh

Dat is inderdaad een aardig bedrag. 
Ik durf niet eens te overleggen met de vrouw thuis  violent1 violent1

HiFi gek

Als ik voor de keuze stond dan zou ik gezien de prijzen niet voor de pearl's gaan maar voor de SA11-S2  en de PM11-S2 .

En zeker bij Correct Rotterdam vind je die ook nog voor een laagere prijs ook , korting is daar vaak 1000 euro per apparaat .


Groeten  EDWIN  B

jrm

Wel mooi inderdaad dat zwart, maar die eurootjes... :-o

en dan geen VU-meters.....

scanspeakman

Citaat van: jrm op mei 09, 2009, 12:31:59

en dan geen VU-meters.....

gelukkig niet nee.......

Scanspeakman

Totofan

Het ziet er mooi uit maar de prijs brrrrrrrr ver boven mijn budget :yes:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next