KI Pearls ....

Gestart door bramdg, april 20, 2009, 11:44:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

robbie

Citaat van: Slashhead op juni 17, 2009, 18:38:58
Het is inderdaad wat de gek ervoor geeft, maar dat geld voor bijna alle producten. Ik weet niet wat ze intern veranderd hebben. Maar de laatste procenten om iets te verbeteren zijn vaak wel de kostbaarste...
Er zijn altijd wel een paar figuren te vinden die het willen hebben voor de heb.
En ik ben zo'n gek :-D Ik heb na heel lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en heb besloten niet voor de PM-15S2 en SA-15S2 te gaan maar voor de Pearls. Ik wil de set niet voor de heb maar voor het luisterplezier :-)
Er was toch wel een erg groot verschil in geluid te bemerken ten opzichte van de 15-serie, vooral de plaatsing van stemmen en instrumenten is prachtig.
En ik heb ook nog een goede deal kunnen maken met de locale audiozaak.
Dus wij zijn blij. pompom  pompom
En voor jullie om foto's gaan vragen: levertijd is ongeveer 4 weken, dus ff geduld.

ll0ll

Citaat van: robbie op januari 04, 2010, 19:33:18
En ik ben zo'n gek :-D Ik heb na heel lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en heb besloten niet voor de PM-15S2 en SA-15S2 te gaan maar voor de Pearls. Ik wil de set niet voor de heb maar voor het luisterplezier :-)
Er was toch wel een erg groot verschil in geluid te bemerken ten opzichte van de 15-serie, vooral de plaatsing van stemmen en instrumenten is prachtig.
En ik heb ook nog een goede deal kunnen maken met de locale audiozaak.
Dus wij zijn blij. pompom  pompom
En voor jullie om foto's gaan vragen: levertijd is ongeveer 4 weken, dus ff geduld.

Super, gefeliciteerd! :)

Zijn die dingen eigenlijk nog gewoon te bestellen? Slechts 500 stuks worden er van gemaakt, toch?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

robbie

Ze zijn in ieder geval nog niet uitverkocht. Marantz geeft zelf aan dat er slechts 500 sets wereldwijd gemaakt worden, maar ik zie dat zelf meer als een verkooppraatje. Zo hebben ze natuurlijk nooit te veel op voorraad...En wie kan controleren hoeveel er werkelijk gemaakt en verkocht worden?
Maar misschien ben ik straks echt wel de bezitter van een heel zeldzame set :-D

lo

Mooie set :yes:. Veel plezier ermee en vele fijne luistermomenten pompom
Ik heb ze gehoord bij correct alweer een tijdje geleden. Werden gepresenteerd door "onze Ken"
Veel potentie, alleen die speakers waar hij telkens mee komt  nopompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Zag hem al 2e hands aangeboden. 5250 euro, weet niet of het veel is.

bonbon

Citaat van: robbie op januari 04, 2010, 19:33:18
En ik ben zo'n gek :-D Ik heb na heel lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en heb besloten niet voor de PM-15S2 en SA-15S2 te gaan maar voor de Pearls. Ik wil de set niet voor de heb maar voor het luisterplezier :-)
Er was toch wel een erg groot verschil in geluid te bemerken ten opzichte van de 15-serie, vooral de plaatsing van stemmen en instrumenten is prachtig.
En ik heb ook nog een goede deal kunnen maken met de locale audiozaak.
Dus wij zijn blij. pompom  pompom
En voor jullie om foto's gaan vragen: levertijd is ongeveer 4 weken, dus ff geduld.

Wauw proficiat, pas maar op dat je niet vergget d muziek aan te zeten en alleen gaat zittren kijken want ze zijn wel erg mooi!!!! 
ben benieuwd naar je ervaringen als ze thuis staan , hou je ons op de hoogte !!!!


Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Dennis E36

Citaat van: joep op januari 06, 2010, 18:11:10
Zag hem al 2e hands aangeboden. 5250 euro, weet niet of het veel is.

Vind dit erg veel aangezien de nieuwprijs € 5598 advies verkoop is..... :yes:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Te duur.
Met elke winkel kun je in onderhandeling voor minimaal 10% korting :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

robbie


Martin

Mooie set hoor, hier in Rotterdam worden ze al voor 2300 per stuk aangeboden nieuw in de doos.

Wel foto's he als je ze heb  :kwijl:
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Musicman

Hoi Rob.

Ik weet zeker, dat je een goede keus hebt germaakt!! :yes:

Ook al is de SA KI Pearl afgeleid van de SA15, vindt ik niet dat je de spelers met elkaar kan vergelijken.
Naast een aantal betere componenten op de print, is het vooral de kennis van Ken Ishiwata dat uiteindelijk heeft geresulteerd dat het een doordachtere speler is geworden. (Ken is geen domme jongen!! nonono nonono)

Voor sommigen lijkt het "maar" een upgrade, maar ik denk dat je een "warmer" klinkende speler hebt gekocht.

Veel sterkte met het wachten :schater:

Gr, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

robbie

YIPPIE!! ZE ZIJN BINNEN!!! pompom  pompom  pompom  pompom  pompom  pompom  pompom  pompom

Man, man, wat een zware apparaten zeg....pfff.
Was flink sjouwen, maar ze staan nu binnen.
Gauw uitpakken en ze eens goed bekijken.

ASAP pics en verslag....


grtz Rob

WimPeu

Zo mooi man, je bent het eerste forum lid met dit geweldige duo. :kwijl: Maak ons gek met een paar mooie pics.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op januari 30, 2010, 12:48:22
Zo mooi man, je bent het eerste forum lid met dit geweldige duo. :kwijl: Maak ons gek met een paar mooie pics.
stupid

Sander.

Musicman

Te gek jongen!!

Ik zou ze eerst op m'n gemak lekker aansluiten en .........het eerste uur beluisteren.
Genieten zal het zeker, maar bedenk wel dat alles nog ingespeeld moet worden.
De eerste indruk is belangrijk....als het nu "koud" uit de doos al goed klinkt, wordt het alleen maar beter!! :yes:

Dus........laat ons maar lullen en geniet ervan.

Cheers, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels