Set van Cheese

Gestart door cheese, april 17, 2009, 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

jowa

Heb ik ook gemerkt. Doe liever zaken via eBay.

xander32

Citaat van: jowa op maart 19, 2010, 15:13:14
Heb ik ook gemerkt. Doe liever zaken via eBay.
Via fora :yes:.

Sander.

cheese

Hallo allemaal,

heb vandaag via ebay een mooie set witte Totem Staffs gekocht................ben er echt helemaal happy mee............mijn zwarte arro die ik vorige week had gekocht zijn weer te koop......

ach zo blijf je bezig............kan niet wachten op de Totem Staff.

groetjes Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

JeroenGRT

Gefeliciteerd Kees! Hoe klinken de Arro's op jouw set?

cheese

ja echt heel mooi en het verbaast mij wat die kleine speaker allemaal kan............maar bij ingewikkelde muziek of iets forsere muziek kan het volume niet heel hard omdat de beperkingen van een kleine speaker dan merkbaar worden.....en daarom de overstap naar de Staff...

gr kees
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jowa

Blijft mooi spul die Totem luidsprekers.
Succes met zoeken naar de Staff's  hello

Nog bezig met andere Densen deals? Staat nu een B-400 te koop op eBay.

Mexicaanse Hond

Het voordeel van wit is dat ze kleiner ogen. Grotere luidsprekers, meer bas en een tevreden vrouw. Wat wil je nog meer?

cheese

dinsdag de totems in huis gekregen en ik moet zeggen.............wouw........wat een mooie speaker, dit is het geluid wat ik al die tijd gezocht heb......althans dat denk ik nu elke keer dat ik muziek op zet.....

heel zuiver.....veel dynamiek.....veel detail......heel natuurgetrouw.....mooie strakke bas....

en dat terwijl ze nog moeten inspelen, want zijn helemaal nieuw........

gr Kees

lo

Gefeliciteerd, heel mooie speakers. Geniet ervan pompom pompom
Inspelen duurde bij mij verschrikkelijk lang. Zitten er bij jou ook nog dynaudio units in of lijken ze er alleen nog maar op. Totem heeft in het verleden wel dynaudio gehad.

Nogmaals heb fun.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

nee zo ver ik weet hebben ze nu hun eigen units............ben er echt super blij mee.......en de vrouw ook met de afmetingen......

nu nog een setje 2e hands claws scoren.

gr kees

xander32

Citaat van: cheese op april 21, 2010, 20:55:54
nee zo ver ik weet hebben ze nu hun eigen units............ben er echt super blij mee.......en de vrouw ook met de afmetingen......

nu nog een setje 2e hands claws scoren.

gr kees
TTIWWP

Sander.

WimPeu

Gefeliciteerd Kees geniet ze heh...en
TTIWWP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op april 21, 2010, 20:50:57
Zitten er bij jou ook nog dynaudio units in of lijken ze er alleen nog maar op. Totem heeft in het verleden wel dynaudio gehad.
Dynaudio levert niet meer aan andere fabrikanten. Als je een speaker-unit wilt kopen, dan moet je een oude inleveren.

Gefeliciteerd met je aankoop, Kees!  pompom

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 21, 2010, 21:21:57
Dynaudio levert niet meer aan andere fabrikanten. Als je een speaker-unit wilt kopen, dan moet je een oude inleveren.

Gefeliciteerd met je aankoop, Kees!  pompom

Yep, weet ik. Ik heb ooit een woofer in mijn audience 72 opgeblazen. Inderdaad, oude inleveren en dan pas nieuwe bestellen. :yes:

Kees sorry voor de topic vervuiling.
Dubbel pret dus in huize cheese, jij en je vrouw pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.