Set van Cheese

Gestart door cheese, april 17, 2009, 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

cheese

Ben de laatste tijd weer druk met mijn hobby geweest en heb onderstaande aangeschaft

Sonos br 100
Sonos zp90
Metrum acoustic quad DAC

En ik moet eerlijk zeggen dat mijn cd speler nog erg weinig gebruikt word......wat een gemak om op deze manier naar muziek te luisteren......en via de DAC klinkt het ook echt super.

Ik ben echt om naar streaming audio....En wat een gemak via de iPad........echt super.

Groeten Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81

cheese

Mijn schoonvader voor zijn verjaardag een sonos gegeven en daar vandaag speakers bij gekocht....Dali concept 2...................en natuurlijk eerst even thuis proberen voor ik ze weg geef................staan nu te spelen en ik moet eerlijk zeggen, dat zijn echt goede speakers zeg.................veel detail en komt goed los van de speaker, en ook de bas is echt aanwezig.........gewoon top.

groeten Kees
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Whisper.nl

Citaat van: cheese op september 01, 2011, 22:19:25
Mijn schoonvader voor zijn verjaardag een sonos gegeven en daar vandaag speakers bij gekocht....Dali concept 2...................en natuurlijk eerst even thuis proberen voor ik ze weg geef................staan nu te spelen en ik moet eerlijk zeggen, dat zijn echt goede speakers zeg.................veel detail en komt goed los van de speaker, en ook de bas is echt aanwezig.........gewoon top.

groeten Kees

Blijf je langer luisteren wil je ze niet meer wegdoen. notworthy

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cheese

nee ze zijn goed maar mijn totem staff speakers zijn nog wel een stap hoger.

groetjes kees

cheese

maar ik moet zeggen dat ze voor de 100 euro die ik er voor betaald heb echt heel goed klinken...........kan niet anders zeggen na een paar uur luisteren.

gr kees