Set van Cheese

Gestart door cheese, april 17, 2009, 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

cheese

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 23, 2010, 08:33:49
he plaats genot is er nog ruimte en tijd om bij jou te luisteren?

Hallo Frits,

Jazeker......je bent van harte welkom......maar word komende week heel lastig i.v.m een hele drukke week op mijn werk en ik nogal wat avonden moet werken....de week erop ben je van harte welkom.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

cheese

soms is je hobby ook gewoon grappig.......ben thuis met de kids en en ik draai een film voor ze.....en nu merk ik dat het geluid over de Densen ook bij tekenfilms gewoon mooier klinkt dan ik tot nog toe gewent was.....

gr kees
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

cheese

Citaat van: JeroenGRT op februari 25, 2010, 06:26:24
Mooie set heb je staan! Ben benieuwd wat je van het 47 Labs interlink kabeltje vindt!

dank je wel Jeroen.....en ik wacht met smart op je kabeltje......

gr kees

JeroenGRT

Hij is gisteren verstuurd dus :) , ben ook benieuwd of het een goede match bij jou is

WimPeu

Citaat van: cheese op februari 22, 2010, 20:46:35
ben al aan het bieden redface redface redface

gr kees

Wat nou Kees al weer zat van de CD-14. Denk je dat de Densen er nog overheen gaat??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

nee liet mij lijden door het mooie uiterlijk en het mooie beeld in de kast......laat het nu ook even voor wat het is.....zal geen verbetering zijn denk ik en meerdere met mij.

gr kees

cheese

Citaat van: JeroenGRT op februari 27, 2010, 14:26:13
Hij is gisteren verstuurd dus :) , ben ook benieuwd of het een goede match bij jou is

kabel is binnen en ga vanavond heerlijk luisteren......ben benieuwd.....

gr kees

cheese

die kabel klinkt super en is een blijver.....................kon het niet laten maar heb net een set Totem Staff inclusief Clwas gekocht.......die heb ik pas gehoord en daar was ik erg van onder de indruk.....

gr kees

jowa

Citaat van: cheese op maart 12, 2010, 21:25:02
die kabel klinkt super en is een blijver.....................kon het niet laten maar heb net een set Totem Staff inclusief Clwas gekocht.......die heb ik pas gehoord en daar was ik erg van onder de indruk.....

gr kees

Daar ga je veel plezier aan beleven. Zeer mooie luidsprekers, ooit beluisterd bij AudioDesign.
Ik kom binnenkort een keer luisteren als je ze binnen hebt.

BTW. nog interesse om naar een full Densen set te komen luisteren?   HB

cheese

hallo Joost,

jazeker ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar die B410 die je nu hjebt staan......ik heb trouwens een Gizmo in het zwart uit de UK.

gr kees

JeroenGRT

Gefeliciteerd met de aanschaf van de Totem Staff! Erg mooie speakers!

jowa

Citaat van: cheese op maart 12, 2010, 21:47:44
hallo Joost,

jazeker ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar die B410 die je nu hjebt staan......ik heb trouwens een Gizmo in het zwart uit de UK.

gr kees

Gefeliciteerd daarmee, zag dat je aan het bieden was  :-D
De eerste B-410 is het niet geworden, werd te duur, de tweede heb ik bijna voor de vraagprijs kunnen kopen pompom

MadVillain

Goede keus die Totems!

Op de VAD show heb ik die Arro's gehoord en was er al enorm van onder de indruk. Laat staan dan de Sstaf.

Al een beetje gewent aan het geluid? En wat is de grootste verbetering?

Mexicaanse Hond

Gefeliciteerd met de aankoop van de Totem Staffs, Cheese.  pompom Ik heb bij mahansz een kleiner paar gehoord en die gaven al verbazingwekkend veel laag.  :yes:
Het heeft weinig zin om nog met de DS14's langs te komen, denk ik.  :-D

xander32

Citaat van: cheese op maart 12, 2010, 21:25:02

gr kees
Zijn `t deze:

Mooi hoor :kwijl:: relatief compacte zuiltjes en dat wil dus helemaal niets zeggen over diens performance. Dat heb ik recent ervaren met zuiltjes van Neat(als er bij mij ooit andere speakers komen dan...).

Sander.