-
- Marantzofiel!
-
ja hoor het is weer zo ver.............ik heb de denon pma 1500 ae verkocht en heb een Arcam fmj 28 gekocht....was 2e hands maar stond ongebruikt in een doos....(pas paar uur aangestaan).
Waarom.....hij is zwart.....past wel in mijn dressoir terwijl de Denon er ver uit staak aan de achterzijde waardoor het dressoir een heel stuk van de muur af stond en dit vind ik niet mooi.
Verder had ik de cersterker gehoord tegenover de denon.....en vond ik hjem beter(natuurlijk niet op mijn eigen speakers,maar wel vergelijkbare)
Nu kwam de schok toen ik hem had aangesloten en ik echt terug verlangde naar de Denon....die was ruimtelijker.....mooiere en strakkere bas.......maar toen dacht ik aan alle verhalen van het laten inspelen van een nieuwe versterker. Ik hem 3 dagen laten spelen en ja hoor............inspelen heeft echt zin en de versterker is echt los gekomen..............geluid komt meer op je af dan bij de denon en dus beter los van de speakers...erg mooie details...de bas is erg verbetert(maar verliest het nog net van de denon).
Wat ook een fijne bijkomstigheid is van deze versterker is dat de volume knop een ruim bereik heeft en dus gaat de versterker niet zo snel hard als bij sommige andere.....waar je op een kwart al erg hard speelt.......hij geeft het volume ook digitaal aan en gaat van 0 tot 72.....is echt makkelijk in het gebruik.
gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge