Mooie speakers zeg die Dynaudio 72
lijken zeker behoorlijk op elkaar
dat klopt wel wat je zegt edwin , ik hoor ook duidelijk het verschil hier thuis in opname kwaliteit sommige zijn echt bedroevend sommige er mooi , alleen is het verschil bij jou velen malen groter tussen een gemiddelde en goed opname en dat is ook logisch
en daarom lijkt het mij zo omdat het zo ongekend goed kan klinken bij jou dat als ik zo,n installatie zou hebben( als ik het zou kunnen betalen over een jaar of 5/6 ) ik bij een gemiddelde opname al zoiets zou hebben van wat klinkt het een behoorlijk stuk minder en dan heb ik zoiets zou je er dan ooit zoveel geld aan uit moeten geven ,daarbuiten wat lo zegt is ook wel weer zo je moet op een gegeven moment ook wel kunnen genieten van je muziek die je luisterd en niet alleen maar superkritisch bezig zijn met wat je hoort , want bij de minder klinkende cd,s die ik heb hoor ik nu ook wel eens dingen die ik nog nooit eerder gehoord heb ,met de nieuwe kabels die ik nu heb aan geschaft ( zie pagina 11 ) hoor ik ook weer een duidelijke vooruitgang de hoge tonen zijn een stuk zuiverder en stemmen diepgang klinken mooier ,en achtegrond zangeressen kleine tingeltjes tussen door enzv hoor je nu ook beter
Lo stuur je wel even een PM