Mwa ik denk daar toch anders over hoor m.b.t de tijd die ik ervoor heb uitgetrokken uiteraard weet ik ook wel dat het meer tijd kost om echt alle mogelijkheden van audessy te benutten maar het is niet zo moeilijk ik laat men oren het werk doen eerst moet de basis zonder equalizer goed zijn en je de probleem frequentie gebieden kunt aanpakken voor mij was het een tegenvaller jammer maar helaas zou het ook liever anders zien dat het allemaal zo simpel was
Om zomaar een voorbeeld te geven Dvd Adele live at the royal albert hall nummer set fire to the rain in de UD5005 toen ik destijds de PM15S1 nog hard kon je echt de Violisten op de achtegrond waarnemen evenals de klankkast en hoe ze strijken met de stok over de snaren van de Viool ,met de PM7001KI is dat minder precies waarneembaar maar nog redelijk te horen met de Onkyo met en zonder Audessy gedraait enigste wat je hoort zijn de snaren van de viool verder niet , en zo kan ik pagina,s vol schrijven over wat ik hoor waarneem in muziek met allerlei instrumenten stemmen diepte detail dynamiek