Heb beetje een liefde/haat verhouding met de Dynaudio 52SE gekregen en is ook niet van de dag van gisteren
ze zijn niet meer aan het logeren maar hebben een nieuwe plek gevonden mijn pa is er blij mee heeft een marantz HT set met sub
Vanavond hebben de DLS R55 hun dienst weer mogen bewijzen ,was een vriend op bezoek diverse cd,s en muziek dvd gedraaid zijn blijvertjes hoor
deze speakers heb ik al een jaar gehad men pa heeft ze toen overgenomen toen ik de dynaudio,s kocht en nu zijn ze weer terug
ik vindt ze echt lekker klinken en mooi vol geluidsbeeld en laag klinkt ook strak en diep ,je kan ook bijna niet begrijpen dat zo,n goede speaker mogelijk is voor dat geld heb speakers gehoord die het dubbelle kosten en niet eens in de buurt komen ,enigste punt is dat de tweeter wel iets feller zou mogen zijn
Maar ze kunnen nog geupgrade worden heb ze de eerste keer dat ik ze in mijn bezit had open gemaakt, het zilverzand heb ik uit de dynaudio stands gehaald en ga ik in het compartiment doen ,interne bekabeling vervangen voor OFC Koper , langs speaker&co om een geheel nieuw hoogwaardig scheidings filter te bouwen en tweeter iets meer DB geven ,kast zelf heeft geen aandacht nodig is hoowaardig opgebouwd met Bracing en bitume ,later eventueel nog tweeter upgrade ,eert nog het e.e.a uitzoeken
Voorlopig eerst maar weer eens gaan genieten van de muziek
want daar gaat het tenslotte om de weergave van het geluid zal voor mij altijd heel belangrijk blijven ,maar ik had die liefde/haat verhouding met die dynaudio,s omdat ze alles zo mooi weergeven maar je gewoon een hoop informatie in de muziek laag/kracht en volheid in instrumenten stemmen enzv mist