De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Netjes. Stands erbij?  notworthy
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

Yep, compleet met stands

jowa

Citaat van: xander32 op april 25, 2013, 20:08:54
Was je hier al een tijdje mee bezig (andere speakers) of betreft het een recent gebeuren?

Was er eigenlijk al mee bezig sinds de nieuwe indeling. Had m'n oog eerst op een set contours laten vallen toen deze langs kwamen.

xander32

Citaat van: jowa op april 25, 2013, 20:44:23
Was er eigenlijk al mee bezig sinds de nieuwe indeling. Had m'n oog eerst op een set contours laten vallen toen deze langs kwamen.
Nu een heel weekend in spanning zitten :-).
Ben benieuwd of het deze gaan worden en wat eventueel jouw eerste bevindingen zijn.

jowa

 pompom

Vanochtend wezen beluisteren en bewonderen.
De speakers en stands zijn als nieuw. Dat punt kon ik vast afvinken.

Vervolgens luisteren op een Denon alles-eter (dacht dat het de 3900 of 3910 was) en een Vincent klasse A versterker. Dat geluid kon me niet bekoren. Hoorde wel veel van de sterke punten van Dynaudio, maar klonk zeker niet beter dan mijn Xanadu's. Het hoog had niet het magische wat ik al eerder bij Dynaudio had gehoord.

Vervolgens de versterker gewisseld voor een hele dikke Advance Acoustic.
Daarmee bloeide de luidspreker wel op naar het nivo waarbij ik overstag ben gegaan.

Nu de de trotse bezitter van een Dynaudio Confidence C1's in Rosewood  hello

Nog een foto van het internet, omdat ze zo mooi zijn  :-D



Ik heb echter zwarte stands die afgevuld zijn met atacam atabites. Maakt ze erg zwaar en dardoor ook geen resonaties meer.



lo

Gefeliciteerd met je aankoop Joost, veel luister plezier  pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: jowa op april 29, 2013, 14:23:10
pompom

Vanochtend wezen beluisteren en bewonderen.
De speakers en stands zijn als nieuw. Dat punt kon ik vast afvinken.

Vervolgens luisteren op een Denon alles-eter (dacht dat het de 3900 of 3910 was) en een Vincent klasse A versterker. Dat geluid kon me niet bekoren. Hoorde wel veel van de sterke punten van Dynaudio, maar klonk zeker niet beter dan mijn Xanadu's. Het hoog had niet het magische wat ik al eerder bij Dynaudio had gehoord.

Vervolgens de versterker gewisseld voor een hele dikke Advance Acoustic.
Daarmee bloeide de luidspreker wel op naar het nivo waarbij ik overstag ben gegaan.

Nu de de trotse bezitter van een Dynaudio Confidence C1's in Rosewood  hello

Nog een foto van het internet, omdat ze zo mooi zijn  :-D



Ik heb echter zwarte stands die afgevuld zijn met atacam atabites. Maakt ze erg zwaar en dardoor ook geen resonaties meer.

graag signature aanpassen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Bijdehand.  :-)

Zal ik doen als ze opgesteld staan en de Xanadu's zijn verkocht.

JohnWx

Citaat van: jowa op april 29, 2013, 14:48:26
Bijdehand.  :-)

Zal ik doen als ze opgesteld staan en de Xanadu's zijn verkocht.

Dacht zal deze zilveren stands vast zwart kleuren met paint maar teveel werk  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

#489
Gefeliciteerd en ik hoop dat je Marantz datzelfde magische doet met het geluid in combi met je Dynaudio's

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pietjepc

Mooi, hoor. Van harte! pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jowa

In ieder geval weer terug naar monitors na jaren te hebben gespeeld met de Xanadu's.

Whisper.nl

Nice, veel plezier met je nieuwe aanwinst.  pompom

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

RoGEK

zien er wel strak uit hoor..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17