De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: jowa op maart 08, 2013, 23:39:21
Dromen mag altijd  :-)

Deze zijn zwart en de huidige prijs is €352.
Ik verwacht dat er zondag in het laatste uur een biedingsoorlog zal plaats vinden.
Zo niet, dan zal ik een ritje naar Duitsland hebben (hoop ik)  :zzz:

of ook vaak wil je kijken advertentie verwijderd  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Ook al meegemaakt. Blijkbaar mag dat als het item ook via andere sites wordt verkocht.

xander32

Contour S3.4 is erg fraai, al heb ik deze alleen bij Lo nog maar gehoord. En daar doen zijn Accu's vast en zeker ook erg veel goeds betreft het eindresultaat. Maar mooie zuilen zijn het :yes:.

Whisper.nl

Citaat van: jowa op maart 08, 2013, 23:45:35
Ook al meegemaakt. Blijkbaar mag dat als het item ook via andere sites wordt verkocht.

Deze al gezien dan ??

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/109013/Dynaudio-Contour-S-3.4.html

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

Citaat van: Marantz 81 op maart 08, 2013, 23:33:43
Je bent toch niet aan het dromen he  :-D zou mooi zijn als je een setje Contour S3.4 kan vinden voor een mooie prijs ,bij hobo hifi staat er nog een setje 2de hands al bijna 2 jaar te koop maar ze zakken gewoon niet met de prijs van 1875 per stuk en zijn ze ook nog maple  nonono heb ook meer het idee dat zeze gewoon niet willen verkopen ofzo
Citaat van: Whisper.nl op maart 09, 2013, 16:23:41
Deze al gezien dan ??

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/109013/Dynaudio-Contour-S-3.4.html

Groet Whisper

:wink:

jowa

Ik heb die zeker gezien  :yes:
Alleen de kleur is niet goed, ook de prijs vind ik voor een oude versie te hoog.

lo

Yep, nooit dat geld d'r voor geven. Ze staan daar niet voor niets zo lang al.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Zo, het setje S3.4's op eBay is weggegaan voor €1991.
Zoals ik al had verwacht is de prijs omhoog geschoten van €1000 om half acht naar €1.991 om half elf.
Ga dus geen ritje naar Duitsland maken.

lo

Dat is een heel nette prijs voor een setje  :yes:
"toen in nog zoekende was" naar de S3.4 of de S5.4 hield ik marktplaats, hobohifi en hifi.nl elke dag in de gaten. De frequentie waarmee ze toen geregeld werden aangeboden was voor de 3.4's zo om de drie en voor de 5.4's zo om de zes maanden. Nu is het wachten.... en wachten.... en... Succes met je zoektocht, wie weet staan ze morgen wel ergens voor een mooie prijs :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Had je verwacht dat ze voor minder weg zouden gaan dan ?  vindt dat ook een heel nette prijs net onder 2 duizend ,nieuw zijn ze meer als 5500 voor een paar en behouden hun waarde over de jaren

jowa

Had zeker niet verwacht dat ze voor minder weg zouden gaan, wel gehoopt :-)

Ik heb de tijd en ook de S3.4's gaan in waarde dalen. Deze serie is al weer even op de markt (wel in een V2-versie), benieuwd wanneer de S3.6 of zo uit gaat komen.

xander32

Citaat van: jowa op maart 10, 2013, 23:44:05
Had zeker niet verwacht dat ze voor minder weg zouden gaan, wel gehoopt :-)

Ik heb de tijd en ook de S3.4's gaan in waarde dalen. Deze serie is al weer even op de markt (wel in een V2-versie), benieuwd wanneer de S3.6 of zo uit gaat komen.
Allicht kan je er een belletje of mailtje naar Sluderbacher.de aan wagen, die voeren ook Dynaudio en hanteren heel bijzondere prijzen. Zij hebben er vaak e.e.a. aan "overjarige modellen" staan.

jowa

Ondertussen weer eens lekker aan het experimenteren met kabels geslagen.
Via eBay een setje VDH The Rock 3T IC's aangeschaft en deze in de plaats van de Nordost Frey gezet.
Eerste indruk is dat het nu wat muzikaler klinkt, minder audiofiel. Bevalt dus prima :-)

jowa

Mogelijk binnenkort weer nieuws  :-D
En nee, n.a.v. de SACD speler test wordt de KI Pearl niet weg gedaan. De Pearls zijn blijvertjes.

xander32

Begint het met een D en eindigt op een O?