Set van Madvillain / Update Pagina 8

Gestart door MadVillain, februari 10, 2009, 23:13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

zal vast een hele verbetering zijn  :-)

maar moet je geen vloerkleed neerleggen als echte audiofiel  :wink:

ll0ll

#46
Wat een bak, die pm95. Op ebay stond er laatst nog 1 met een nu kopen prijs van 1300 euro....
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

MadVillain

Klanktechnisch vind ik de pm95 echt een aanrader. Ik zou de pm95 best weleens willen vergelijken met bv een accuphase.

En een vloerkleed komt er ook nog aan. Maar pas als ik een nieuwe salontafel ga kopen. Dan ga ik direct 1 grote of 2 kleinere kopen. 1 voor onder de salontafel en 1 voor tussen de speakers. Hopelijk dat het niet teveel gaat dempen :D

Ik zou graag een wat gavere uitvoering van de cd11le willen kopen. Er staat er al een tijdje 1 op marktplaats te koop. Maar die wilt er 600 nog steeds voor hebben.

cheese

en een mooie strakke woonkamer zeg ik...



gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

Thanks voor de leuke reacties!

Het is nog steeds best kaal. Maar beetje bij beetje wordt het steeds meer bewoonbaar.


bramdg

#51
Citaat van: MadVillain op januari 12, 2010, 22:52:36
Thanks voor de leuke reacties!

Het is nog steeds best kaal. Maar beetje bij beetje wordt het steeds meer bewoonbaar.



Ziet er toch al echt sfeervol uit  :yes:  :yes:  :yes:

.....maar hebben we eigenlijk al foto's gezien van je allerlaatse opstelling met de cd11le   :?  :? ...dacht het niet hé  :-D

:kwijl:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Mexicaanse Hond

Ziet er al heel goed uit, hoor.  :yes: Ik zag op Marktplaats akoestische panelen, misschien iets voor aan de muur?

MadVillain

Owja de cd11le  :) foto's komen eraan! Ik heb nu alleen maar de iPhone tot mijn beschikking :( Overdag maakt hij wel leuke plaatjes, maar 's avonds echt niet.


Op marktplaats akoestische panelen? Heb je een linkje? :D



Mexicaanse Hond

Ik kon het niet meer vinden op Marktplaats.  nopompom

Ik kwam nog wel dit linkje tegen, wat ik je niet wil onthouden.  :wink:

http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?p=1391

MadVillain

Bedankt! Vooral die bedrukte akoestische panelen zijn erg interessant  notworthy

Mexicaanse Hond

Citaat van: MadVillain op januari 13, 2010, 00:11:46
Bedankt! Vooral die bedrukte akoestische panelen zijn erg interessant  notworthy
Ik moest vooral lachen om het bestrijden van hinderlijk geluid. Kun je beter helemaal geen muziek opzetten.  :angel:

bramdg

Citaat van: MadVillain op januari 12, 2010, 23:53:37
Op marktplaats akoestische panelen? Heb je een linkje? :D

Misschien toch beter eens overwegen zelf te maken  ...want ik dacht dat die echte dingen geld kosten  :|
Dacht dat Bart (forumlid) zo dingen had zelfgmaakt > set van bart
kan je dan perfect integreren in je woonkamer naar je zin ook  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

lo

Akoestische maatregelen en "leesvoer" Toine Dingemans van Soundscapes.

http://www.soundscapes.nu/dualisme.htm

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Oi madvillian,

Nu pas zie ik die foto's van je set en je nieuwe huis....jaja i know Mars brilletje nodig :roll:

Wat ziet dat er onwijs mooi uit man notworthy ...de stijl van je huis vind ik ook helemaal mijn ding ...gaaf :yes:

Ik heb je geloof ik al eens eerder vertelt dat ik ''jouw'' speakers hier bij ''Rik Stoet High end'' heb gehoord , en toen was ik er ook al weg van HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun