Set van Madvillain / Update Pagina 8

Gestart door MadVillain, februari 10, 2009, 23:13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

mooi huisje  :yes: en kost idd een hoop geld en komen allemaal dingen bij waar je niet op had gerekend

veel luisterplezier ,ziet er super uit ,mooie platenspeler ook zeg  :kwijl:

WimPeu

Dat ziet er strak uit hoor.  notworthy 
Geen last van de linker speaker als je bij de kast moet??





En ook hier.....Amstel Bier>>> :-D :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

ziet er super uit en zal echt wel goed klinken denk ik......ben jaloers op die cd 14.... redface redface


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

MadVillain

Citaat van: Totofan op september 24, 2009, 16:19:21
Ziet er mooi uit, alles nog een beetje aankleden, en je bent het heertje :wink:
Heb je allen de cd speler geaard :?

Ja klopt. Alleen de speler. Wat ik had begrepen is dat dan automatisch de versterker dan ook geaard wordt.




@Wimpeu:

Ja dat is wel jammer dat ik niet goed in die muurkast erbij kan. Maar ik krijg hem net goed genoeg open om mijn xbox games en spindeltje met audio cdr's te verbergen :D



Mensen thanks voor jullie leuke reacties!

MadVillain

Kleine update alweer ;)

CD14 is net verkocht en heb nu de cd11le als vervanger.

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

xander32

Ik vind het wel gaaf om drie generaties bronnen in 1 set te zien: een oude vertrouwde platenspeler, een dedicated cd-speler en een state of the art Squeezebox.

Sander.

bramdg

Citaat van: MadVillain op november 07, 2009, 00:04:38
Kleine update alweer ;)

CD14 is net verkocht en heb nu de cd11le als vervanger.

Kliene update  :?

Veel succes met deze speler !!!!!  pompom
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

TurboMarco

Zo'n CD11 past mooi bij een PM95  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cheese

Hallo Mad,


je vond deze speler bij mij thuis al mooi klinken.....................en hoe bevalt hij bij jou thuis?


Gr Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

MadVillain

hij bevalt erg goed! wat jij aangaf dat de speler erg gedetailleerd is maar daardoor emotieloos. daar kan ik mij niet in vinden.
het is de lelijkste speler die ik heb gehad. maar klanktechnisch duidelijk het beste!

deze gaat nog een flink stap verder dan de cd14 na een uitgebreide luistertest.
je kent het wel...nog een betere plaatsing, nog een betere centralisering, alle geluidjes zijn nu nog beter van elkaar te onderscheiden.

vandaag even langs de lokale audioboer geweest om te vragen voor de vdhul polarity checker zodat ik alles in de juiste fase kan zetten.
krijg ik ee fase tester gewoon te leen mee!


cheese

dat is mooi om te horen en ik zou zeggen geniet er van.............ik vond hem niet emotieloos maar het geluid van de 14 is wat minder laidback en komt iets agressiever op je af en dat vind ik lekkerder en mooier....

en ja wat betreft details wint de 11 het dat klopt.............
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Duzzan

Mooie set! 
Ga je nog spelen met gordijnen en de akoestiek in je kamer?
Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

MadVillain

thanks!

100% zeker. Klinkt erg hard en je merkt dat je details mist. Af en toe leg ik een Fatboy als soort van tapijt tussen de speakers om al wat reflecties tegen te gaan.

Nu is het vooral sparen ;)

MadVillain

De gordijnen hangen eindelijk! Wat is dat een flinke upgrade :D

Het holle geluid en de galm is nu zowat weg.




By leroyf at 2010-01-12