(HT-) set van Drees62

Gestart door drees62, februari 09, 2009, 12:50:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Sander

gefeliciteerd uit kaasland :)
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

drees62

Thanks mannen,

Het hele seizoen werd in het stadion vlak voor iedere wedstrijd het het nummer "Working on a dream" van Bruce Springsteen gedraaid.
Vandaag is die droom dus uitgekomen, wat een feest hier  :yes: :yes: :yes:

WimPeu

Citaat van: drees62 op mei 02, 2010, 22:14:06
Thanks mannen,

Het hele seizoen werd in het stadion vlak voor iedere wedstrijd het het nummer "Working on a dream" van Bruce Springsteen gedraaid.
Vandaag is die droom dus uitgekomen, wat een feest hier  :yes: :yes: :yes:

Gefeliciteerd Andre...ik hoopte al dat Twente kampioen zou worden. In Groningen dromen ze daar alleen maar van. :evil:

Ben je nog nuchter??? :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op mei 02, 2010, 22:22:14
Gefeliciteerd Andre...ik hoopte al dat Twente kampioen zou worden. In Groningen dromen ze daar alleen maar van. :evil:

Ben je nog nuchter??? :-D

Tukkers zijn altijd nuchter toch?  :lol: :lol:
Tenzij er Grolsch aan te pas komt. Heb ongeveer net zo'n koelkast als jij  :-D :-D

WimPeu

Citaat van: drees62 op mei 02, 2010, 22:25:14
Tukkers zijn altijd nuchter toch?  :lol: :lol:
Tenzij er Grolsch aan te pas komt. Heb ongeveer net zo'n koelkast als jij  :-D :-D

:schater:

Morgen is heel Enschede vrij zeker?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op mei 02, 2010, 22:26:44
:schater:

Morgen is heel Enschede vrij zeker?

Volgens mij de hele week, tis meivakantie!  hello hello
Morgen de stad in voor de bordesscene en om 18:00 uur de huldiging bij het stadion. I'll be back on Tuesday  :-D

Vlearmoes

#67
Citaat van: drees62 op mei 02, 2010, 22:25:14
Tukkers zijn altijd nuchter toch?  :lol: :lol:
Tenzij er Grolsch aan te pas komt. Heb ongeveer net zo'n koelkast als jij  :-D :-D


notworthy notworthy :schater: :schater:


(hopelijk kan ik morgen nog de stad inkomen  :-D)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

cheese

jongens vanuit een trouw 020 hart.................van harte gefeliciteerd.........


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Vlearmoes

Citaat van: cheese op mei 02, 2010, 22:35:48
jongens vanuit een trouw 020 hart.................van harte gefeliciteerd.........


gr kees

Kees jij toch ook proficiat met een prachtige 2de plek  pompom
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

#70
André heeft een StormIII van me overgenomen.

Even een klein verslagje (ben een slechte schrijver) hoe ik heb mogen horen hoe André deze heeft kunnen integreren in zijn HT

Om te beginnen heeft André al een prachtige ruimte voor zijn HT waar menigeen jaloers op zou zijn.
Een mooie bijna vierkante ruimte met zorgvuldig uitgezochte ideaal opgestelde audio componenten aangevuld met fijn zittende bioscoop stoelen.

André is een fanatiek audiofiel ; lid van diverse fora en van een plaatselijke audioclub waar hij een luisterend oor heeft en open staat voor tips die zijn set verder kunnen verbeteren, natuurlijk deelt hij ook zijn kennis met anderen.

Zo kwam het aan de orde dat André niet helemaal tevreden was over de laag weergave van zijn BK sub Focal SW700 S sub ; het kon dieper !

Hier op het forum vroeg hij om raad voor een ander model en daarop bood ik mijn StormIII aan (een 2de bleek hier overkill) om te proberen.
Met behulp van tips en trucks van diverse forum leden (o.a. StadiumIII) en test DVD`s heeft André deze sub erg goed kunnen afstellen voor zowel low als high level.

De Storm bleek een goeie keus kwa grootte voor de ruimte die gevuld moest worden met mooi diep laag om zijn sprankelende Focal`s te ondersteunen .
Op deze manier heeft hij een prachtig fundament weten te creëren die de Focal`s nog beter laat klinken (niet meer zo dat felle mid/hoog)   meer gedragen maar toch sprankelend met veel definitie en articulatie; de instrumenten zijn afzonderlijk goed te horen en te plaatsen  :kwijl: :kwijl: :yes:    en daar doe je het immers allemaal voor !!  :yes:

Dit was Mijn, en gelukkig ook André`s, conclusie na een avondje diverse CD`s, LP`s, Dvd`s en blu-ray`s te hebben beluisterd en bekeken: de Storm heeft een waardig nieuw baasje gevonden die er hopelijk erg veel en lang plezier van zal hebben!!


Ook ik heb van die avond het nodige opgestoken maar zal hier het topic er niet mee vervuilen
het heeft hier geleid tot aanschaf van enkele andere speaker kabels   tzt maak ik daar wel een verslagje van op een andere plek.


Veel luisterplezier André  pompom

Vlearmoes



(hopelijk dwing ik je niet tot het maken van nieuwe foto`s  :-D)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Mooi verslagje gemaakt. Zou je niet zeggen dat je een slechte schrijver bent :lol:
Je mag het wat mij betreft meer doen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: Vlearmoes op mei 22, 2010, 12:44:32



(hopelijk dwing ik je niet tot het maken van nieuwe foto`s  :-D)


Haha, die nieuwe foto's staan toch al in de planning Theo. Mooi geschreven, ik denk inderdaad dat je jezelf onderschat wat betreft je schrijverstalent  :wink:

Eén kleine opmerking, ik had hiervoor een Focal subwoofer (SW700 S), geen BK. Voor de rest helemaal goed en nog bedankt voor de gezellige avond!

drees62

#73
Mag ik even voorstellen . . . .

The "Tiny Dancer"







In het zelfde weekend dat Wim (Peu) met de Ushers op de proppen kwam (zonder dat wij dit van elkaar wisten)  liep ik bij mijn hifi-leverancier tegen een (demo-) setje van deze beauty's aan. Na 3 weekjes hier op proef te hebben gelogeerd is inmiddels het besluit genomen om ze hier een vaste verblijfplaats te geven  :-D

Later meer . . .

xander32

 :-P mooiiii !
Met `n BE-tweeter volgens mij.

Wanneer was ook al weer die M&G bij jou :-D?


Sander.