Inmiddels is de phonoversterker (V-LPS) binnen. Tis er één uit de zelfde serie geworden van Musical Fidility waar ik de V-DAC ook al van had. Voordeel is dan een nog uit te brengen voeding 3 van deze apparaten aan kan sturen.
Moet zeggen dat het wel vreselijk leuk is om die plaatjes weer te draaien. Ik kan me ook niet herinneren dat ik elpee's ooit zo goed heb horen klinken. Helaas heb ik ooit zelf al mijn elpee's geruimd dus dat wordt rommelmarkten afstruinen
Je merkt wel dat nieuwe apparaten echt in moeten spelen, na een week klinken ze veel beter dan net uit de doos.
Hetzelfde geldt voor mijn laatste upgrade (tot nu toe
), een paar W&M LS-01 luidsprekerkabels. Ook deze moet je echt een tijdje inspelen alvorens de definitieve klankeigenschappen te kunnen beoordelen.
T.o.v. mijn vorige kabel (vd Hull CS-122) geeft deze kabel mij beter en gecontroleerder laag. De vd Hull legde naar mijn smaak wat teveel de nadruk op het laag, wat dan wat rommelig overkwam, maar is voor het geld wel een hele goede kabel. De W&M is duidelijk van een andere orde van behalve strakke en droge bassen geeft deze kabel een heel mooi open geluidsbeeld.
En ook niet onbelangrijk, de kabel ziet er geweldig uit!