(HT-) set van Drees62

Gestart door drees62, februari 09, 2009, 12:50:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op maart 08, 2012, 20:35:56
Yep daar zul je geen spijt van krijgen.

Met een beak en claw. Compleet set dus.

Zie je niet vaak.

Ik heb de kersen variant van deze speaker.

Groet Whisper
Het blijven idd mooie speakers, Hans. Voor dat bedrag een logische keuze.
Groet,Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

drees62

Citaat van: drees62 op maart 08, 2012, 18:39:32
. . . . Komende week wordt mijn aparte audiogroep hopelijk geïnstalleerd met Belden kabel en Furutech wandcontactdoos. Heb voor de Siemens klankmodule ookal een HifiTuning-zekering klaarliggen naast de originele van Siemens zelf. Dat wordt dus weer lekker experimenteren of er verschil hoorbaar is. . . .


Grrrr,  violent1 :no:

Furutech WCD is niet leverbaar door mijn dealer. Moet 'm dus nu ergens anders bestellen en dat duurt weer langer natuurlijk. Installatieafspraak maar 2 weekjes verschoven, wordt wel erg trage stroom zo  :wink:

xander32

Citaat van: drees62 op maart 10, 2012, 11:26:50
Grrrr,  violent1 :no:

Furutech WCD is niet leverbaar door mijn dealer. Moet 'm dus nu ergens anders bestellen en dat duurt weer langer natuurlijk. Installatieafspraak maar 2 weekjes verschoven, wordt wel erg trage stroom zo  :wink:
Eens bij JouwHifi of Hifisupply proberen ...

drees62

Citaat van: xander32 op maart 10, 2012, 11:29:44
Eens bij JouwHifi of Hifisupply proberen ...

HifiSupply heeft ze, daar gaat een bestelling heen dit weekend ;-)

joep

Citaat van: drees62 op maart 10, 2012, 11:26:50
Grrrr,  violent1 :no:

Furutech WCD is niet leverbaar door mijn dealer. Moet 'm dus nu ergens anders bestellen en dat duurt weer langer natuurlijk. Installatieafspraak maar 2 weekjes verschoven, wordt wel erg trage stroom zo  :wink:

Waarom zijn dealers steeds vaker een teleurstelling. Het gaat van kwaad tot erger. Vroeger kon en mocht bijna alles. Was het normaal dat je spullen thuis in jouw vertrouwde omgeving beluisterde. Nu kan bijna niets meer. Verkopen ze alleen liefst nog maar spullen van één importeur en willen ze zelfs niets meer bij een ander bestellen. Als het zo door gaat heeft straks een beetje hobbyist meer in huis staan dan de doorsnee HiFi-winkel. En dan vragen ze zich nog af waarom mensen zoveel op het net kopen.

cz79

Gefeliciteerd met je aankoop en ik ze ook een keer mogen beluisteren bij Whisper en het zijn inderdaad ECHT HELE GOEDE luidsprekers, met een geringe afmeting en een groots geluid pompom

Marantz 81

Gefliciteerd met je nieuwe speakers  pompom

Hoe bevallen ze tot nu toe thuis ?

drees62

Citaat van: Marantz 81 op maart 18, 2012, 12:06:02
Gefliciteerd met je nieuwe speakers  pompom

Hoe bevallen ze tot nu toe thuis ?

Dank je!

Ze bevallen dusdanig goed dat ik momenteel probeer de Usher's te verkopen. De Totem's heb ik eventueel al een liefhebber voor dus ik kijk wel hoe een en ander loopt. Ik zou met beide speakers erg blij worden/blijven  :wink:

Heb al verschillen keren gehoord dat Dynaudio's een beetje lijken qua klank op de Totem's, dat moet jou dus wel aanspreken haha!

drees62

#293
Zo, de Usher's zijn verkocht. Ik heb een goede deal kunnen maken en heb ze ingeruild op een Anthem MRX 500 AV-receiver die mijn good-old SR 8001 gaat vervangen. Deze schuift door naar de TV-set en kan aldus nog jaren mee!
Omdat ik meer dan gemiddeld geïnteresseerd ben in het akoestiekgebeuren zat ik al een tijdje met een schuin oog naar deze receivers van Anthem te kijken. Met name dus het ARC inmeetsysteem heeft mijn aandacht getrokken. Maar echt mooi vond/vind ik ze niet en het feit dat ze alleen in het zwart leverbaar zijn trok mij ook niet direct over de streep. De deal met de Usher's echter uiteindelijk wel.  :yes:

Dat wordt afkoppelen, uitpakken, aansluiten, inregelen etc. de komende dagen! :wink:

lo

Weer lekker bezig, goeie deal gemaakt dan  pompom pompom
We gaan je weer volgen  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: drees62 op maart 21, 2012, 17:03:30
Zo, de Usher's zijn verkocht. Ik heb een goede deal kunnen maken en heb ze ingeruild op een Anthem MRX 500 AV-receiver die mijn good-old SR 8001 gaat vervangen. Deze schuift door naar de TV-set en kan aldus nog jaren mee!
Omdat ik meer dan gemiddeld geïnteresseerd ben in het  akoestiekgebeuren zat ik al een tijdje met een schuin oog naar deze receivers van Anthem te kijken. Met name dus het ARC inmeetsysteem heeft mijn aandacht getrokken. Maar echt mooi vond/vind ik ze niet en het feit dat ze alleen in het zwart leverbaar zijn trok mij ook niet direct over de streep. De deal met de Usher's echter uiteindelijk wel.  :yes:

Dat wordt afkoppelen, uitpakken, aansluiten, inregelen etc. de komende dagen! :wink:
Vet! Waar heb je de Anthem vandaan? Hilversum?

drees62

Citaat van: xander32 op maart 21, 2012, 19:47:11
Vet! Waar heb je de Anthem vandaan? Hilversum?

Bij W&W, ook Anthem dealer!

xander32

Citaat van: drees62 op maart 21, 2012, 20:00:15
Bij W&W, ook Anthem dealer!
Wat dichter bij huis en tevens gek op Usher ...

WimPeu

Gefeli Andre, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Anthem zit momenteel in de lift... HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Mooie reciever
Ben zeer benieuwd naar de ARC functie die erin zit !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4