(HT-) set van Drees62

Gestart door drees62, februari 09, 2009, 12:50:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

drees62

Ook hier een mediaplayer aangeschaft, vooralsnog alleen voor het afspelen van films.
Hoef ik die niet eerst meer op een DVD-RW te branden  :gaap:

Tis geworden een Mede8er Med400X mini

Exxar

Proficiat! Ik heb al een tijdje de 500X2 staan. Leuk stukje electronica met een fantastische bestandsondersteuning en een goed supportforum. hello

WilliamB

Gefeliciteerd, met je aankoop.
Dat wordt genieten  pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Vlearmoes

Citaat van: wbrands op januari 23, 2012, 23:39:14
Gefeliciteerd, met je aankoop.
Dat wordt genieten  pompom

Idd  hier ook een zeer tevreden gebruiker  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Wederom een leuke aanwinst :yes:.

drees62

Citaat van: xander32 op januari 24, 2012, 19:32:16
Wederom een leuke aanwinst :yes:.

Zeker weten! En de prijs was ook nog eens uiterst vriendelijk, worden nu opgeruimd bij de Makro voor € 47,50 incl BTW. De opvolger 400 X2 is inmiddels uit en kost € 99, maar wat die nou echt meer kan is mij niet duidelijk.

Echt een aanrader voor dat geld!

xander32

Citaat van: drees62 op januari 24, 2012, 19:56:15
Citaat van: xander32 op januari 24, 2012, 19:32:16
Wederom een leuke aanwinst :yes:.

Zeker weten! En de prijs was ook nog eens uiterst vriendelijk, worden nu opgeruimd bij de Makro voor € 47,50 incl BTW. De opvolger 400 X2 is inmiddels uit en kost € 99, maar wat die nou echt meer kan is mij niet duidelijk.

Echt een aanrader voor dat geld!
Koopje! Kon je jou niet aan verkopen.

drees62

Citaat van: drees62 op januari 03, 2012, 20:39:16
Op mijn "to-do-list" stond altijd nog het vervangen van mijn Aldi stekkerblok. Niet door iets exotisch maar gewoon een degelijk en goed gemaakt stekkerblok speciaal voor audio. Geen netfilter of overspanningsbeveiliging erop, dat gaat alleen maar ten koste van de kwaliteit.

Ben na lang speuren en lezen uitgekomen bij het HiFi-Tuning Black Power stekkerblok met 2 meter Powercord Gold 3x2,5mm2 en vergulde Schuko, wat verkocht wordt door een sponsor bij de buren. 
Met name de HiFi-Tuning kabel heeft daar al heel wat positieve reacties opgeleverd.

Als ik flink geluisterd heb zal ik wat meer ervaringen hier delen maar mijn eerste indrukken zijn zeer goed. Een beetje wow, voorzover dat kan met een stekkerblok. :angel:

Wordt vervolgd  :wink:

Hier dan het vervolg:

Omdat ik erg verrast was door het verschil in geluid eerst maar eens een paar weken gedraaid met m'n nieuwe stekkerblok om zeker te weten dat het geen inbeelding is. Zoals reeds hierboven opgemerkt merkte ik direct een aanzienlijke verbetering in het laag. Tis net of je versterker er een klap vermogen bij heeft gekregen waardoor die de speakers echt bij de strot grijpt en volledige controle eist.
Verder had ik met mijn oude stekkerblok behoorlijke verschillen in het laag op diverse andere posities dan de luisterplek. Nu zijn die verschillen zo goed als verdwenen en klinkt het overal in de luisterruimte erg goed.

Ben dus zeer tevreden met mijn nieuwe stekkerblok en ga nog verder met het verfijnen van de stroomvoorziening. Binnen enkele weken komt er hier een aparte groep voor de audio met een Siemens klankmodule en een Furutech wandcontactdoos. Afwachten of dat ook nog weer iets brengt.

xander32

Nice, mooie aanwinst dus :yes:.

lo

Je bent weer lekker bezig André  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: lo op januari 25, 2012, 20:09:57
Je bent weer lekker bezig André  :yes:

Yes, yes. Ik zoek trouwens nog iemand voor wat hak- en breekwerk in de kruipruimte . . . .  :-D

lo

Citaat van: drees62 op januari 25, 2012, 20:12:02
Citaat van: lo op januari 25, 2012, 20:09:57
Je bent weer lekker bezig André  :yes:

Yes, yes. Ik zoek trouwens nog iemand voor wat hak- en breekwerk in de kruipruimte . . . .  :-D

Ik ken inmiddels wel een "mannetje"  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

De Storm III is inmiddels verkocht en de opvolger staat hier al lekker te spelen. It's "all in the family" want het is zijn kleinere broertje een REL Strata III.

Ik mocht deze eerst uitproberen en in mijn ruimte en met mijn (nadruk op stereo) smaak past een snelle, gesloten subwoofer daar (nog) beter bij.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

 stupid

Ook leuk om eens te lezen dat iemand iets kleiners heeft gekocht, mooi ding hoor Drees!


:-D