(HT-) set van Drees62

Gestart door drees62, februari 09, 2009, 12:50:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Prachtig Andre... Heb je de Marantz ook echt gehoord?

Wel even eigen fototjes heh....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op november 18, 2011, 16:18:50
Prachtig Andre... Heb je de Marantz ook echt gehoord?

Wel even eigen fototjes heh....

Zwart fotograferen blijft lastig  :wink: Kan het er niet mooier opkrijgen  redface

Nee, Marantz heb ik niet gehoord, zelfs de Clearaudio niet. Blijft toch moeilijk om zo'n ding spelend te bewonderen. Zelfs als je zegt zeer geïnteresserd te zijn doen sommige handelaren nog moeilijk voor een demo. Dan ben ik snel weg bij zo iemand.  :-(

Weet wel dat het element een groot verschil uit zal maken. Daar zitten ook (toekomstige) upgrade mogelijkheden voor elke platenspelert!

xander32

Hey Andre, mooie aankoop! Hebben wij maandag de primeur ???


Sander.

Marantz 81

Mooi hoor ziet er strak uit  :-)

Veel plezier ermee en wel benieuwd naar je bevindingen  :yes:

pietjepc

Mooie aankoop. Gefeliciteerd met je nieuwe speler pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jowa

Mooie speler, heel veel plezier er mee.  pompom
Heel nieuwsgierig wat je bevindingen zijn  :yes:

lo

Gefeliciteerd André, veel plezier d'r van.
Toch nog steeds raar hè dat dealers, zelfs in deze tijden, nog niet eens de moeite nemen om je iets te laten horen. Kan ik met mij pet niet bij, want zo'n zaak daar ga je niet meer naar toe. Ik niet tenminste.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Niks voor jou Leo...Vinyl... :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Mooi ding, gefeliciteerd!!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

Citaat van: WimPeu op november 18, 2011, 18:23:23
Niks voor jou Leo...Vinyl... :wink:

:-o HLP
Kan nu niet met mijn versterker....... moet ik een "phono optionboard" voor bij kopen. Niet goedkoop :no: (handige jongens daar bij accuphase)

Ik heb eigenlijk niet zo heel erg veel met die zwarte schijven, heb er geen en om alles nu weer aan te moeten schaffen :no:
Daarnaast moet ik dan idd weer extra in mijn versterker investeren en dat wil ik eigenlijk niet. Ik heb een dijk van een CD spelert die het voor mij meer dan goed genoeg doet. Daarnaast heb ik dan nog een bijkomend probleempje dat ik in mijn huidige stereo kast geen "ruimte" heb voorzien voor een DT.

Ik laat het lekker zo en geniet van die blinkende schijfjes pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: xander32 op november 18, 2011, 17:10:16
Hey Andre, mooie aankoop! Hebben wij maandag de primeur ???


Sander.

kan dan wel ff een plaatje op zetten  :-D :-D

drees62

Citaat van: lo op november 18, 2011, 18:19:00
Gefeliciteerd André, veel plezier d'r van.
Toch nog steeds raar hè dat dealers, zelfs in deze tijden, nog niet eens de moeite nemen om je iets te laten horen. Kan ik met mij pet niet bij, want zo'n zaak daar ga je niet meer naar toe. Ik niet tenminste.

Als ik zo'n zaak had en ik had iemand binnen dan wist ik het wel. Gewoon elke klant serieus nemen en laten horen waar ie belangstelling voor heeft. Zeker als het verder akelig stil is in je winkel en je tijd zat hebt.
Maar ja, zal ze nog wel goed genoeg af gaan  :-o

En idd Leo, daar kom ik dus niet meer terug.

drees62

Citaat van: WimPeu op november 18, 2011, 18:23:23
Niks voor jou Leo...Vinyl... :wink:

Kom maar een keer hier luisteren  :yes: :yes:

Niet om je over te halen maar om het verschil tussen "analoog" en "digitaal" eens goed te ondervinden.
En voor de gezelligheid natuurlijk!

Cornelis1921

 8-) :yes: Prachtig, André. Dan is wat je noemt weer een zinnige en zorgvuldige audio-aankoop. Heel veel plezier ermee!!!

byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

mooie DT met dito element  :yes: :yes:

veel plezier met je LP collectie!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden