Muziek vanaf HD/USB-stick heb ik ook geprobeerd, maar dan mis ik toch wel de detaillering van de Marantz SA11.
Ik gebruik dat nu om te bepalen of ik muziek naar CD brandt, nadeel bij mij is ook dat voor meerdere albums de beamer altijd aan moet.
Voor één album op stick weet ik inmiddels blind de toetsencombinatie.
Enige wat ik nog moet proberen is de Marantz SA11 analoog op de Anthem, dat hou je nog tegoed.
Overigens fungeert de PM15-S2 in alle gevallen wel als eindversterker.
Maar eigenlijk is die Anthem wel heel erg goed. Tis dat ik rechtstreeks kan vergelijken met de Marantzen anders was ik er ook heel erg blij van geworden. En dat ARC is wat mij betreft echt een topper.
Ik heb het nu voor muziek zo ingesteld dat ARC alleen onder de 200 Hz zijn werk doet. Dat levert een zeer mooi geluid op. Je kunt namelijk verschillende "profielen" instellen voor movie en music. Maar bijna altijd speel ik muziek met de Marantzen en dus zonder ARC. Heb dus keus bij bijvoorbeeld bass-heavynummers.
Bij mij wordt ie dus bijna alleen gebruikt voor HT en dat doet ie verrekte goed mag ik wel zeggen. Een hele mooie buble en veel kracht en definitie!