Set van Minguel

Gestart door minguel, februari 08, 2009, 13:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gerard

Citaat van: minguel op maart 29, 2009, 17:53:43
WAF; women acceptants factor of te wel wordt het door de partner geaccepteerd. Over het algemeen kijken onze partners met andere kritische ogen naar deze hobby. Of de speakers niet te groot zijn of dat ze in het interieur passen.

Minguel

:-) Inderdaad niet onbelangrijk. Zelf had ik wel alleen m'n luidsprekers uitgezocht die ik wilde hebben, maar de kleur door m'n vrouw laten bepalen :roll: Ook goed opgelost  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

minguel

Dat valt effe tegen, heb tijdelijk geen fatsoenlijk geluid.

Heb vanochtend mij KEF speakers verkocht. Had niet verwacht dat deze als set zo snel verkocht zouden worden (binnen 1 week).

Mijn nieuwe speakers zijn in bestelling en heb voorlopig een paar boekenplank wharfedale (type onbekend) van de zolder gehaald. Er komt geluid uit en daarmee heb ik alles gezegd.

Van de week toch maar effe bellen om een indicatie te vragen van de verwachte levering.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

minguel

Vandaag na 2 uur file rijden mijn B&W 683 opgehaald. Ik schrok vanwege de grote van de dozen, deze paste amper in mijn auto.

Heb een cd meegekregen om het "inspelen" opgang te krijgen.

Eerste reactie, precies zoals in de winkel. Mooi vol geluid met heel detail. Ik denk dat ik voorzichtig ga kijken naar de center HTM 62 (ben afhankelijk van de hoogte) en rears DM686.

Foto's volgen nog.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

edwinvh

Gefeliciteerd met je nieuwe speakers.
Ik ben zelf vorige week ook weg geweest voor de 683's
En ik was zeer onder de indruk.
Ook ik zit met een probleem dat ik de HTM 61 (nog) niet kwijt kan.
Ik ga aankomende week nog eens een luistersessie doen met mijn eigen cd's

minguel

Citaat van: edwinvh op april 08, 2009, 23:14:42
Gefeliciteerd met je nieuwe speakers.
Ik ben zelf vorige week ook weg geweest voor de 683's
En ik was zeer onder de indruk.
Ook ik zit met een probleem dat ik de HTM 61 (nog) niet kwijt kan.
Ik ga aankomende week nog eens een luistersessie doen met mijn eigen cd's


Thanks Edwin,

De HTM 61 is helaas te groot (WAF en ruimte tussen meubel en tv) dus in principe staat de keuze voor de 62 al vast.

Mijn eigen cd's gaven uit eindelijk de doorslag voor de 683. Ik zou zeggen heel veel luisterplezier.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Marantz 81

gefeliciteerd met je nieuwe speakers  :-)

klinken ze nog steeds naar je verwachtingen ? en wat je in de winkel gehoord hebt  byebye

minguel

Citaat van: Marantz 81 op april 19, 2009, 21:31:41
gefeliciteerd met je nieuwe speakers  :-)

klinken ze nog steeds naar je verwachtingen ? en wat je in de winkel gehoord hebt  byebye

Dank je. Ben echt heel blij met de sound van deze speakers. Geen spijt van deze aankoop. Zij gaan veel lager dan mijn vorige KEF's en sta soms echt te kijken/luisteren wat ik hoor. Luister veel (lichte ) jazz en saxofonisten. (Kenny G, Chris Botti) en natuurlijk Diana Krall. Heb van bepaalde cd's toch wat gemist de afgelopen jaren.

Minguel

PS. Ben er uit, de center zal de HTM62 worden met de 686 als rears.  (heb geen haast)
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

MadVillain

Weer je complete cd collectie herontdekt :)

minguel

Vandaag mijn resterende speakers opgehaald, B&W HTM62 en 2 x 686 rears.

Pics volgen.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

edwinvh

Gefeliciteerd met de center en rears.
TTIWWP
Foto's  duren te lang  :-D :-D

Marantz 81

das heel mooi dat het helemaal naar je verwachtingen is  :-) ik luister zelf die muziek nooit ,maar ken de artiesten wel van een dvd van andrea bocelli die is echt heel erg goed en mooi ( Vivere live in Tuscany ) echt men beste dvd man zingt met zoveel emotie en orkest is prachtig er zingt ook een vrouw in Elisa nummer heet dancing ,had er nog nooit van gehoord maar wat een stem zeg en mooie tekst ,moest er eerste keer dat ik hoorde gewoon  van :cry:  :-)

ik ben ook nooit helemaal tevreden geweest (door wat ik eerder in de winkel had gehoord )over de Kef Q5 die ik heb maar sinds ik een PM7001 heb wel  :yes:

inmiddels al plaatjes kunnen schieten  :roll:

minguel

Nieuwe pic staat ook op pagina 1.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

edwinvh

Zeer mooi en nu genieten !
Persoonlijk vind ik de zwarte speakers veel mooier staan dan de oude. :yes:

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next