gisteren ben ik weer eens bij paul thuis geweest. we hadden elkaar al lang niet meer gezien dus werd wel weer eens tijd. ik ben al meerderen malen bij paul thuis geweest maar bijna nog nooit om er even echt voor te gaan zitten en rustig te luisteren. dat hebben we dit keer gedaan.
ik had ook een aantal cd's mee genomen waaronder een test-cd die door de groote jongens is gemaakt. bij een aantal nummer's hebben we het set dan ook flinkt bij open gedraait. en het geen wat opviel is dat er veel rust in het hoog zit. ik heb geen fan van horn tweeters, maar bij paul klonken ze zeer lekker. dit is dan ook grotendeels te danken aan het nieuwe filter wat in paul zijn speakers zit. nu heb ik ze standaart niet gehoort maar ik weet wat filters doen met speakers.
verder was het laag ook strak en hij had genoeg push factor.
we hebben ook nog de sub van paul aangesloten om te kijken of dit nog veel uit zouw maken, maar het voegte niet veel toe. hij liep niet echt heel errug mee met de rest we kregen er niet veel power uit. en je kreeg eerder een boem boem effect dat dat het strakker werd in het laag.
dus de sub hebben we al snel weer uit gezet.
paul heeft mij ook nog het verschil tussen normaal en sataliet radio laten horen en het verschil was zeer groot te noemen. sataliet was veel rustiger veel minder geboem. en als je niet zou weten dat het radio was, was het net of je naar een cd zat te luisteren. ik had zoon verschil echt nooit veracht. oke je zit met een schotel maar het is de moeite waard. en paul heeft me vertelt wat het kost en dat is het 2de schokkende het kost eigelijk helemaal niks om het aan te schaffen(2de hands dan) voor het geld kan je amper een tuner kopen en al zeker geen een in deze kwaliteit.
zeer de moeite waard dus.
na nog een tijdje luisteren van cd's zijn we nog even naar de media markt gerace'st. paul was nog opzoek naar een cd maar zoals te veracht hadden ze die niet.( is altijd als je wat zoek
)
daarna ben ik eigelijk al snel weer naar huis toe gegaan, want het eten stond op mij te wachten.
ging alleen niet zo snel, eerst miste ik net de trein bij paul, en toen ik op rotterdam centraal aankwam zag ik percies de trein wegrijden die ik moest hebben
.
maar was weer een zeer gezellige dag