Citaat van: xander32 op november 24, 2011, 10:09:55
Citaat van: still life op november 23, 2011, 17:17:22
mooi hoor paul
alleen begin ik je mindere weergave wel wat te snappen zo..
vroegere front opstelling zag er beter uit
die sub blijft evenwel
Prachtige set maar idd. wat een zonde van de opstelling . En die sub ziet er uit als een bruut ding die wel enige lucht wil verplaatsen (¿).
Sander.
Heb niet zo veel mogelijkheden met de opstelling. Al ga ik nog eens proberen om de sub rechts te plaatsen. Maar dan staat ze voor de verwarming, en de zetel staat al voor het andere eind.
Dan is er nog het oorspronkelijke idee om hem links tegen de muur te plaatsen. op zo'n 4,5 à 5 meter van de sweet spot. Maar dan moet ik een sub kabel hebben die de hele kamer rond gaat en ook nog eens over de deur. Ik schat bijna zi'n 20 meter
Maar ik zou eigenlijk wel graag die sub elders zien, en dan het TV meubel vervangen door een strak (wit/grijs?) hoogglans TV meubel.
Toen ik het wou kopen had ik een plattegrond gekregen van de agence, en er stond op dat die muur 3meter60 was, maar ze is maar 3meter06, is wel een verschil van een halve meter en zou al veel verschil geven en zou ik meer in de buurt gekomen zijn zoals in mijn vorige woonst waar de foto van de oude set werd genomen.
Maar na het opnieuw lezen van de handleiding williswaar van de Wharfedale Opus² 2, is de optimale afstand tot de muur maar 10 cm, dus heb ik die van mij op iets meer dan 10cm geplaatst ipv meer dan 30 cm, en ik ben nu meer dan tevreden van het geluid. Ik ga misschien toch eens de sub wegnemen en de speakers meer ruimte geven, en horen of het beter klinkt.