Citaat van: Paul op februari 16, 2009, 15:42:48
Weer een keertje langs komen ? Hoor het wel...en fototoestel mee ?
Oi
ja gaaf Paul , dan moeten we snel afspreken , want die actieve monitors van mc-systems zijn eigenlijk alleen maar voor de professionele audio wereld , en ik heb ze nog krap 2 weken hier !
maar ik heb ook sinds vandaag een heel mooi setje zuilen staan ( woodpulp conussen , erg mooi filter enz enz )
En wat ik ook nog heb ( ja ja komt geen einde aan) een wel heel erg mooie D.A.C. gebouwd uit louter de beste van de beste componenten .
Degene die hem gebouwd heeft is professioneel violist ( welk o.a. orkest kom ik ff niet op) maar hij heeft ook sjoege van audio electronica . En Jan Pieter ( zo heet ie dus
) zei eens tegen mij dat het zijn doel is om audio te bouwen , wat geluid kan reproduceren met de ruimtelijke werking , harmonie , gevoel enz enz die kenmerkend zijn bij instrumenten in werkelijkheid bij een niet versterkte uitvoering.
Jan Pieter blijkt ook, zoals ze dat noemen een absoluut gehoor te hebben , bijv piano stemmen gebeurt tegenwoordig vaak met een meet intrument , hij doet voor 100% goed op gehoor!!