de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snow

Zeer mooie basic set. Vooral van Classe ben ik zeer gecharmeerd. Versterker voor het leven :-)

mars

Citaat van: Snow op februari 22, 2009, 15:53:55
Zeer mooie basic set. Vooral van Classe ben ik zeer gecharmeerd. Versterker voor het leven :-)

oi en thanks

ja voora; de laatste tijd nogal eens kunnen vergelijken met andere amps , maar zoals ik al eerder zei ...; zoals het er nu uit ziet worden classè en ik samen oud :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

Citaat van: mars op februari 20, 2009, 20:17:20

oi

thanks ,komen van m'n telefoon.

Maar belanGrijker IS , wat voor indruk heb jij van deze set ? ( zonder dat je hem gehoord hebt)  ken je componenten hier uit?


Mars

Jij vraagt aan mij of ik de komponenten uit jouw set ken , helaas ik moet je teleurstellen .
Een indruk geven zonder de set gehoord te hebben gaat helaas niet , waar je dus ook om vraagt .


Groeten  EDWIN  B

gerard

Citaat van: Arden op februari 22, 2009, 10:13:09
de nieuwe MC lijn:

Van links naar rechts de MP2.1 (€13.895), MP3.1 (€8.495,00), MP4 (€4.895,00 en de MP5 (€2.895,00).

[/einde reklame mode]
Best prijzige luidsprekers voor "zes plankies met wat wapperende conussen"  :roll:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

gerard

Die classé is een mooie versterker maar je cd speler, is dat iets bijzonders? Nog nooit van gehoord  :|
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

thom

Citaat van: gerard op februari 23, 2009, 22:56:13
Die classé is een mooie versterker maar je cd speler, is dat iets bijzonders? Nog nooit van gehoord  :|

ken het merk een beetje en heb hem al gehoord, en is geen lullige cd spelert hoor notworthy

mars

#51
oi


Ik heb weer twee logés  pompom namelijk;

een ''valve audio'' predator ampilfier ; deze is hybride , buizen in de voorversterker en transistor in de eindversterker ! Heel , maar dan ook heeeeeeeeeeel erg mooie amp  notworthy!
Even in het kort, de amp doet 200 watt bij 8ohm, 400 bij 4 ohm , 800 bij 2ohm en 1ohm kan die ook aan :yes:
In de VV wordt gebruik gemaakt van 6922 dual triode, en in de ev zitten de laatste generatie mosfet transistors, zo heb je het ruimtelijke enz enz van buizen , maar ook de controle power en stabilitijd van solid state ev >>> is dus ; best  of both worlds.
Morgen foto's . O ja mensen die bij mij zijn geweest vonden me classé AB al zwaar , nou de AB van valve audio weegt gerust 3 of 4 keer meer.

Tweede item is een ''astin trew'' hybride cd speler , met een onwijs mooi uiterlijk maar ook leuke mogelijk heden en ook zeeeeeeeeeeeer solide gebouwt.

ook hier kom ik morgen op terug , ga nu slapen.

Maar ik begin me zelf toch wel een mazzelaar tevinden,omdat ik zo vaak zulk mooi spul heb staan, en te horen krijg; ga d'r maar mee stoeien en vermaak je maar pompom hello


de mc-systems monitors zijn vandaag ook alweer opgehaald.


tot morgen mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi


Nou na een paar avonturen met andere audio , en een inbraak ( waarna ik opnieuw kon beginnen , behalve mijn cd speler die was voor een reperatie weg)

Staat er wederom een set

mc-sytems m3
audio analoque cd speler

samsung 6 serie full HD tv
xbox 360 met 120 gig harde schijf

wat losse dacs en nog wat reut

alleen nu weer een mooie amp ( maar die komt eran :yes:)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

ik probeerde je gisteren een pm te sturen maar je inbox was vol.... :lol:

mars

 stupid

euhhhhhhhhhh........ oke ik ga hem ff leeg schudden
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: MadVillain op juli 22, 2009, 01:26:23
ik probeerde je gisteren een pm te sturen maar je inbox was vol.... :lol:
lol

jij ook al !
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op juli 22, 2009, 09:26:26
lol

jij ook al !

oi

eeeeeeeeey jo man HB

My Bakkie is leeg :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

#57
oi


Heb nu een tijdje naar mijn ''nieuwe''  pm-82 kunnen luisteren.

Mooie versterker, waarbij ik zeer gecharmeerd ben van de klasse A schakeling ( eigenlijk ik in Klasse A gewoon een mooiere amp :yes:)

Bij echt luisteren ( in de avond enzo) maak ik dus altijd gebruik van klasse A, en overdag dus niet.

Wat mij opvalt met betrekking tot de hitte vorming ( met name in klasse A) vind ik dit bij mijn pm-82 wel heel erg mee vallen.

Ik heb de hele ochtend op de bank ''liggen'' , ''hangen''  en zitten luisteren, maar als ik mijn hand op de kap leg is tie maar een beetje lauwwarm.


Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

#58
Dat valt inderdaad wel mee. Mijn MF A1 FE wordt behoorlijk warm, gelukkig niet zo warm als de originele A1. Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van klasse A.  :yes:

mars

#59
oi stupid

yeps, die MF a1 staat toch ook bekend als de bakplaat?

ja van wat ik  tot nu toe  aan  amps hier heb gehad , vond ik de ik de ''audio valve predator'' de absolute topper, maar gelijk naarna kwam ''classe cap-101'' .
Ik weet niet of die classe klasse A geschakeld was ( sommige zeggen van wel andere niet , hij werdt wel koeler naarmate je luider ging spelen)


Maar deze pm-82 weet ik in klasse A zeer te waarderen dus.
En nu komt het.......................ik vind hem aboluut overtuigender dan een marantz pm-17 :yes:.

Ik wil pm-17 bezitters niet voor hun kop stoten , maar dit is mijn mening.
En daarbij nodig ik pm-17 en pm-16 bezitters uit met hun amps voor een vergelijk ( en een gezellige middag :wink:)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun