de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mars

Citaat van: WimPeu op december 28, 2009, 23:34:43
Je bent te goed voor deze wereld, maar desalniettemin gefeliciteerd. :-D

En oh ja... je weet het heh... TTIWWP

oi

hahaha dank u , dank u .     

Ik zal dit bericht ook eens aan de oude Dame ( mijn moeder) laten lezen, ziet ze dat 'r lieve zoontje ook best wel goede kanten heeft hahaha. :wink:


tuurlijk komen er plaatjes.

Ben trouwens van plan om van de zomer een barbeque te organiseren voor forumleden met hun partner.
Nah Ja niet alle forum leden , heb een grote stadstuin van 330 vierkante meter maar 500 marantz fans met aanhang gaat niet passen....nope lukt niet :no:
Ik wil dit doen op een moment als het hoog zomer is , dan is scheveningen ook een optie pompom

Enfin nog tijd zat en ik kom hier uiteraard op terug
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Dan maak er maar een mooi appart topic over ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

leuk mars,we zijn van de partij  :yes: pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Leuk, een barbecue op Scheveningen.  pompom Mijn Oude Dame komt uit Den Haag en familie van mijn oma woonde op Scheveningen. :yes:

jowa

Citaat van: mars op december 28, 2009, 20:56:50
oi


Vanaf vrijdag heb ik een ''Naim nait 5i'' als versterking in mijn set.

Ik heb de oude ''naim nait 5''  al eens in mijn set gehoord , en vond dat toen errug  notworthy oke wel.
Deze 5i blijkt nog eens een stuk beter te zijn dan de gewone 5 , dus ben benieuwd :yes:

( euh toch weer terug bij oude liefde , namelijk  UK , USA en CANADA gear :wink:)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hello, mooi spul Naim, bijna net zo goed als Densen  :wink:
O ja:
TTIWWP

Mexicaanse Hond

Citaat van: jowa op december 29, 2009, 10:39:09
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hello, mooi spul Naim, bijna net zo goed als Densen  :wink:
Iemand van een niet nader te noemen audioservicebedrijf heeft mij toevertrouwd dat Densen niet audiofiel is opgebouwd.  :-P :wink:

lo

Citaat van: mars op december 29, 2009, 00:12:59
oi

hahaha dank u , dank u .     

Ik zal dit bericht ook eens aan de oude Dame ( mijn moeder) laten lezen, ziet ze dat 'r lieve zoontje ook best wel goede kanten heeft hahaha. :wink:


tuurlijk komen er plaatjes.

Ben trouwens van plan om van de zomer een barbeque te organiseren voor forumleden met hun partner.
Nah Ja niet alle forum leden , heb een grote stadstuin van 330 vierkante meter maar 500 marantz fans met aanhang gaat niet passen....nope lukt niet :no:
Ik wil dit doen op een moment als het hoog zomer is , dan is scheveningen ook een optie pompom

Enfin nog tijd zat en ik kom hier uiteraard op terug

Hey mars notworthy notworthy
Ik zei het al erg ruim hartig  :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Oi goeiemoggel,

pffffffffff beetje druk gehad laatste twee dagen, nopompom

De naim komt dinsdag pas , omdat de verkoper hem gister wilde opsturen , heb ik hem maar opgebeld om te vragen of hij hem maandag wilde opsturen.
Dit om te voorkomen dat het ampje het hele weekend in de een of andere koude loods van de posterijen moet logeren.
Vinik zielug :-D.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

, lo
Citaat van: Marco op december 29, 2009, 10:08:18
leuk mars,we zijn van de partij  :yes: pompom

oi

Ja reken ik wel op hoor :yes:.

En nog een stuk of ......wat leden dan is het wel vol.

in ieder geval ook megiko doggie d'r bij, lo, stadium , maurice en nog een paar.

Maar dat zien we wel tegen die tijd .
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Yep, komt goed. notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi

De naim is vandaag nog niet binnen nopompom clown1
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Citaat van: mars op januari 05, 2010, 17:51:18
oi

De naim is vandaag nog niet binnen nopompom clown1

Misschien was het netsnoer nog niet binnen.  :wink:

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 05, 2010, 18:19:04
Misschien was het netsnoer nog niet binnen.  :wink:

oi

Ik spreek die vent net 5 minuten geleden aan de telefoon. En hij heeft de naim vanochtend op de post gedaan :|.
zal die er morgen wel zijn toch? ja toch?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Citaat van: mars op januari 05, 2010, 18:25:14
oi

Ik spreek die vent net 5 minuten geleden aan de telefoon. En hij heeft de naim vanochtend op de post gedaan :|.
zal die er morgen wel zijn toch? ja toch?

IJs en weder dienende zal de Naim morgen in goede orde jouw nederige stulpje bereiken.  :yes:

lo

Citaat van: mars op januari 05, 2010, 18:25:14
oi

Ik spreek die vent net 5 minuten geleden aan de telefoon. En hij heeft de naim vanochtend op de post gedaan :|.
zal die er morgen wel zijn toch? ja toch?

Moet wel. Die naim gaat niet meer aan jou neus voorbij, al moet je hem zelf gaan halen denk ik :angel:
(echter het huidige weer kan wel voor verassingen zorgen natuurlijk nopompom)
Succes morgen, en als ie er is voorzichtig met uit pakken hè clown1. Ik ken dat van bij mij. Als de kinders iets nieuws krijgen dan is het hek van de dam :-D

Heb fun mars.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.