de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ll0ll

Ik heb de klank van de pm80 (mkII) ook altijd erg mooi gevonden, en vond de pm17mkII die ik nu heb en die in de plaats is gekomen voor de pm80mkII altijd wat minder warm en analyctischer gevonden. Alleen geeft die pm17mkII mij meer details, en dat zag ik als een verbetering.

Veel plezier met de pm82, je komt die amp niet heel vaak tegen. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op november 06, 2009, 15:21:28
Ik heb de klank van de pm80 (mkII) ook altijd erg mooi gevonden, en vond de pm17mkII die ik nu heb en die in de plaats is gekomen voor de pm80mkII altijd wat minder warm en analyctischer gevonden. Alleen geeft die pm17mkII mij meer details, en dat zag ik als een verbetering.

Veel plezier met de pm82, je komt die amp niet heel vaak tegen. :)


oi

Thanks , ik ben altijd enthousiast als ik een nieuwe amp heb hoor ( al is het een joekieboekie versterker van de kringloop )
Ik wil er dan ook gelijk alles van weten enz enz , en ik zeg altijd dat het de beste is waaaaaaaahahaha ....voor de rest ben ik wel normaal hoor.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

TurboMarco

Nou ik moet zeggen dat ik ook een geruime tijd van de PM82 genoten heb,mischien dat ik mij ook weer een keer een PM80 cadeau ga doen,maar eerst weer ff sparen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

oi


De pm-82 staat nu weer al de hele ochtend in klasse A te knallen HB.
Je hoort m.b.t. tot deze versterkers wel eens , dat er gezegd wordt; ''je vraagt je op een gegeven ogenblik echt af, waarom je nog naar een andere amp zou zoeken''.
Ik kan me hier wel redelijk in vinden.

Er staat ook een sphinx leen setje nu bij mij , en om nou te zeggen dat sphinx mooier is........ :? ....ik weet het niet.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi..


eeehhhh enfin de pm-82 gaat weer de deur uit.
En deze week staat er weer een  notworthy  classe ampje notworthy , m'n speakers aan te sturen HB HB HB HB pompom pompom pompom HB pompom :yes: :yes: :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

De cap 101?
Ziet er strak uit. Heb fun :-D
Beter dan pm-82?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op december 14, 2009, 11:56:28
De cap 101?
Ziet er strak uit. Heb fun :-D
Beter dan pm-82?

groet,

lo


oi Lo


Jammer het wordt niet de cap-101 .
Ik had bijna een deal rond, met iemand die mijn pm-82 wilde hebben, en als ik dan nog zo'n krappe 300 zou bijbetalen dan zou ik zijn classe cap-101 krijgen.

De reden dat het van zijn kant niet door ging , lag aan zijn vrouw  violent1 , die vond de classè ( met zijn ene knop op het front) veel mooier en strakker dan de pm-82 frusty :roll:.
Was het maar waar , de classè cap 101 was namelijk 1 van de versterkers die tijdens de inbraak verdwenen was.  ( maar ook de ''audio valve predator'' deze was trouwens zeer waarschijnlijk het enigste exemplaar in nederland. Ik zou de predator ook zonder schromen het ''op laten nemen'' tegen de dure accuphase's enz enz ) mischien gaat dit zuid afrikaanse merk over een tijdje wel een importeur vinden :wink:.
terug te komen op de classè cap-101 , lees het verslag van oa marco maar in het topic luisteren bij Mars.


Ik ben nu aan het aazen op een oudere classe vv en ev ( toen het nog classè audio heette)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Hey Mars,

Dat is erg jammer voor je, en natuurlijk voor die ander nopompom. Tsja als er vrouwen in het spel zijn frusty
Ik heb inmiddels een stukje al terug gelezen van de luister sessie bij jou maar moet me daar nog verder in verdiepen :-D Jammer dat je spulletjes door onverlaten gejat worden, en zeker het materiaal wat jij had staan notworthy. Ik heb ook nog even op de website van valve audio gekeken naar de predator, da's inderdaad mooi spul hoor :kwijl: Ik had er nog nooit iets van gezien of gehoord. Succes met het zoeken naar de door jou begeerde Classé apparatuur. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi Lo

Wel ja joh , ik ga gewoon door hoor.

En de ''jacht'' naar leuke stereo is ook leuk :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi


Vanaf vrijdag heb ik een ''Naim nait 5i'' als versterking in mijn set.

Ik heb de oude ''naim nait 5''  al eens in mijn set gehoord , en vond dat toen errug  notworthy oke wel.
Deze 5i blijkt nog eens een stuk beter te zijn dan de gewone 5 , dus ben benieuwd :yes:

( euh toch weer terug bij oude liefde , namelijk  UK , USA en CANADA gear :wink:)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Gefeliciteerd mars. Heeft de jacht je toch weer iets moois opgeleverd :-D
Geniet ervan :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op december 28, 2009, 21:32:42
Gefeliciteerd mars. Heeft de jacht je toch weer iets moois opgeleverd :-D
Geniet ervan :yes:

groet,

lo


oi stupid


Yep , mischien is dit wel '' a match made in heaven''.  Ik heb er in iedergeval echt zin an :yes:.


Wel leuk trouwens. Vorige week had ik nog een uitgebreid mailcontact met een kerel uit Amsterdam die zijn ''naim nait 5i'' wilde verkopen.
Hij had die naim 3 jaar geleden gekocht maar zijn vrouw ( waar die tot zijn grote vreugde dit jaar van is gescheiden) vond dit versterkert''tje'' niet goed genoeg.( hahaha die ex van hem was een operazangeres zonder werk maar wel met extreem rode loper gedrag met een diva houding puke.
Enfin ik reageren dus via MP , maar hij wilde toch nog eens luisteren , dus haalde hij de naim na 3 jaar uit de kast. Nou om een lang verhaal kort te houden .....in plaats dat hij verkooppraatjes tegen mij liep te houden , heb ik HEM ervan overtuigt dat hij de versterker lekker zelf moet houden.  Wat hij ook heeft gedaan HB , en laatst mailde hij me, dat hij blij was dat hij naar me geluisterd had.

In eerste instantie zou ik  die ''naim nait 5i'' voor 600 kopen.
Maar nu heb ik er 1 via een winkel gekocht die nog iets nieuwer is , met 12 maanden garantie en wel voor een bedrag van.................495 euro inclusief transport kosten pompom

Van verdere ontwikkelingen houden wij u op de hoogte ...Mars 8-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Klasse mars, je hebt feeling een ruim hart en handels geest (misschien ook ietsiepietsie geluk maar zonder vaart niemand wel :-D) En keep us informed pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Je bent te goed voor deze wereld, maar desalniettemin gefeliciteerd. :-D

En oh ja... je weet het heh... TTIWWP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES