Citaat van: lo op december 28, 2009, 21:32:42
Gefeliciteerd mars. Heeft de jacht je toch weer iets moois opgeleverd
Geniet ervan
groet,
lo
oi
Yep , mischien is dit wel '' a match made in heaven''. Ik heb er in iedergeval echt zin an
.
Wel leuk trouwens. Vorige week had ik nog een uitgebreid mailcontact met een kerel uit Amsterdam die zijn ''naim nait 5i'' wilde verkopen.
Hij had die naim 3 jaar geleden gekocht maar zijn vrouw ( waar die tot zijn grote vreugde dit jaar van is gescheiden) vond dit versterkert''tje'' niet goed genoeg.( hahaha die ex van hem was een operazangeres zonder werk maar wel met extreem rode loper gedrag met een diva houding
.
Enfin ik reageren dus via MP , maar hij wilde toch nog eens luisteren , dus haalde hij de naim na 3 jaar uit de kast. Nou om een lang verhaal kort te houden .....in plaats dat hij verkooppraatjes tegen mij liep te houden , heb ik HEM ervan overtuigt dat hij de versterker lekker zelf moet houden. Wat hij ook heeft gedaan
, en laatst mailde hij me, dat hij blij was dat hij naar me geluisterd had.
In eerste instantie zou ik die ''naim nait 5i'' voor 600 kopen.
Maar nu heb ik er 1 via een winkel gekocht die nog iets nieuwer is , met 12 maanden garantie en wel voor een bedrag van.................495 euro inclusief transport kosten
Van verdere ontwikkelingen houden wij u op de hoogte ...Mars