Gisteren op bezoek geweest bij Rob want hij heeft weer een aantal nieuwe componenten toegevoegd en vervangen.
Het mooie is dat ik de SET van Rob in de jaren heb zien groeien/veranderen en dus nu weer erg benieuwd wat er nu staat.
Verwelkomt door Rob en Anouk, gelijk maar eens kijken naar zijn SET, en een woord "INDRUKWEKKEND" En ik had nog niets beluisterd.
Twee grote Subs en LS luidsprekers merk Klipsch met in de top twee Atmos units die schuin naar boven zijn gericht. Dit maal 2 want achter de luisterplek staan nog twee vloerstaanders.
En dan natuurlijk het hard van de set, namelijk de imposante SR8012 in het zwart ( jaloers mode on )
Na even geklets te hebben met Rob en Anouk, over huizen, toekomst plannen, enz. enz. "want dat is toch wel een leuk extraatje van een M&G" de set maar eens aan geslingerd.
Bij het luisteren naar mijn meegebrachte Blu-ray van "Hans Zimmer in Atmos "was het gelijk Wouw.
Dit is pas echt live geluid. Wat een kracht en broekspijp klapperend laag.
Maakt niet uit hoe hard je de set uitstuurt, de SR geeft geen krimp en blijft maar gaan.
Atmos maakt het geheel nog eens af om het geluid te sturen en reflecteren. Zo zit je nog meer in de film en lijkt het geluid ook van boven te komen.
Natuurlijk niet te vergeten de kijkbeleving in 4K, wat een scherp plaatje zeg.
Ook bij een laag volume is alles hoorbaar ( en vriendelijker voor je oren )
Rob, ik was gisteren erg onder de indruk. Dit is toch wel een van de mooiste HT sets die ik heb beluisterd.
Het mooie is dat ook bij een laag volume alles hoorbaar is ( en vriendelijker voor je oren )
Ook erg mooi compleet met je 4K TV en UHD speler van Sony.
Denk dat dit toch wel een beetje het einde is van je upgrades, want wat moet je nog gaan upgrade ?
Rob en Anouk bedankt voor je gastvrijheid, worstenbroodjes enz. enz.
Zeker tot de volgende keer,
Gr, William