Yep, gisteren weer bij "onze" Rob op de koffie geweest, was inmiddels eigenlijk alweer te lang geleden. Zoals Robert al aangaf is er tav de nieuwe locatie en woning een hele grote stap vooruit gemaakt. Dat hebben Rob en z'n vrouw toch maar mooi voor elkaar gekregen, daar gaan ze, samen met de kids, nog veel plezier aan beleven!
Eens even kijken of mijn ervaringen vanuit het verleden bij binnenkomen nog steeds dezelfde zijn.... Ja hoor, wederom een aller hartelijkste begroeting en wederom een overweldigende aanblik van Rob zijn geluidsweergevers. Het kan ook niet anders bij Rob..... hahaha.... Eerst een lekker bakkie koffie aan de verhoogde tafel in de keuken, even alle belevenissen doornemen die gepasseerd zijn sinds mijn laatste bezoek, ff bijkletsen. De jongste zoon komt er ook gezellig bij en ook met hem kun je een leuk gesprek hebben, mooi! Inmiddels is ook Robert aangeschoven en zoals uit zijn verslag blijkt is ook hij diep onder de indruk van de nieuwe omgeving.
Dan wordt het tijd om ons te laten verassen door het "HT setje" van Rob. Zoals ik al aangaf wordt je blik direct aangezogen door de luidsprekers, 1 center, 2 subwoofers, 2 front speakers en 2 rear speakers, allen getooid met massief ogende koperkleurige woofers, de Marantz SR8012, een heel mooi en op maat gemaakt audio/video meubel en natuurlijk zijn 75inch TV scherm. Een grootse massieve en professionele indruk maakt dat op mij. Hier is met zorg, kennis en toewijding een systeem neergezet waarnaar ik uitzie om het potentieel daarvan te ontdekken, te ervaren....
Even later klinkt en voel je een onheilspellend gedonder waarvan het angstzweet je spontaan uit zou breken. Rob heeft even een demootje in de alleseter gestopt om ons alvast een aantal indrukken te laten ervaren. Zoals Robert al aangaf worden hier op een bijzonder hoog nivo films gepresenteerd. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee het auditieve "beeld" wordt gecreëerd alsof je midden in de actie zit. Je hoort de actie links, rechts, voor, achter, boven en onder je. Je wordt met een ongekend gemak de scene in gezogen, je wordt midden in de beleving geplaatst, je ondergaat datgene wat zich afspeelt...... INDRUKWEKKEND!! Dit alles wordt gecompleteerd met een 75inch 4K TV scherm wat zeer snel en zeer gedetailleerd is. Robert en ik hebben een tijdlang zwijgend en volgens mij met open mond deze beleving mogen ervaren. Mocht je de kans hebben om Rob een keer te bezoeken, zeer zeker doen, je valt van je geloof af!!
Als jullie nu denken dat wij een hele middag als schapen naast elkaar hebben gezeten, dan hebben jullie het goed mis hè. Zoals iedere keer bij een M&G zijn er nu ook weer hartstikke mooie en warme gesprekken en verhalen de revue gepasseerd. Hebben we weer van overheerlijke Brabantse worstenbroodjes mogen genieten als lunch. Hebben we een aantal bakkies koffie op (is het laatste padje nog op gegaan of niet?). En hebben wij wederom een hele gezellige en mooie ochtend middag gehad opgeluisterd door een indrukwekkende HT set.
Ik wil Rob nogmaals danken voor deze mooie gezellige en uitstekend verzorgde dag. Robert, hartelijk dank voor de gezelligheid en de mooie gesprekken die we weer gehad hebben!
Thanks mannen!!