@Dmeerpa
Als iets je ding of je smaak niet is, mag dat rustig gezegd worden. Dat jij heel erg trots op je spullen bent is ook heel erg duidelijk. Niks mis mee, ben ik ook. Net als jij, kan ik als ik absoluut iets wil hebben, dat gewoon kopen. Dit geldt, mijn beste Dmeerpa helaas niet voor iedereen. In dit licht gezien, vind ik je opmerkingen, elders op dit forum, over B&W speakers tot 4000 euro zeer bizar.
Welwetende dat hier forumleden zijn, die zeer tevreden en ook heel erg trots op hun set en de volgens jou inferieure luidsprekers zijn. Ik zal hier best wel eens iemand op zijn ziel getrapt hebben, maar nooit zal of heb ik negatief gesproken over andermans spullen. Dit vind ik niet kunnen en getuigen van schromelijke zelfoverschatting en geeft mij ook een ietwat knurftig gevoel.
Ik weet zeker dat zich hier meer mensen aan storen, maar zij willen of durven zich hier niet over te outen. Nou dat heb ik dan voor ze gedaan. Mocht je je geroepen voelen op dit schrijfsel te reageren, dan zal ik daar niet meer op antwoorden. Ga het forum in de toekomst alleen nog lezen. Sommige berichten interessant, andere aandoenlijk of humoristisch, weer andere zeer irritant.
De groeten - S