Citaat van: Marantzfreak op augustus 02, 2006, 22:49:40
Citaat van: jwx op juni 19, 2006, 15:29:33
Citaat van: MauriceCitaat van: PM95Gelukkig is er nog niemand over het inspelen van draad begonnen :-#
Ik heb wel behoorlijk verschil gemerkt na het inspelen van mijn luidsprekerkabels!
Inspelen kan dus wel degelijk zin hebben!
Denk je dat of weet je dat ??
Er is gebleken dat een kabel na 1 minuut of 100 uur nog dezelfde waardes heeft?
Ik ken ook geen 1 merk die er mee adverteerd?
Maar het hele verhaal van inspelen geloof je wel of niet
Ik hoor het niet en ben er dagelijks mee bezig
gegroet
Volgens veel electronica freaks is het inderdaad zo dat er geen waarde verschillen te meten zijn op kabels die niet of wel zijn ingespeeld maar mijn ervaring daarmee is toch heel anders. Ik heb vorige week het verschil gehoord tussen een set v.d.Hul The Jubilee die al meer dan een jaar in mijn set zit en een nieuwe. De oude klinkt met veel meer ruimte tussen de instrumenten, heeft een diepere bass en een meer heldere hoogweergave. De nieuwe kabel is overigens 1 week na de oude aangeschaft en heeft tot vorige week in de kast gelegen dus het ligt er niet aan dat hij anders dan wel later gemaakt is, komt uit de zelfde serie.
Als je je kabels bij de firma Siltech laat doormeten zal je merken dat hun WEL het verschil tussen een wel of niet ingespeelde kabel kunnen meten.
ja zeker ze willen verkopen ..................
maar elk jaar hebben ze weer een nieuwere en betere kabel
dus is hun stelling dat de 10 vorige en dan vooral de eerste 7 prutwaren lekkere marketing!
Je kan er nu ook je kabel verhitten en invriezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooooohhhhhhhhhhhhhh marketing
zelfde als met stroom
we kopen stroom kabels en stekkerblokken van honderden zo niet duizenden euro,s
maar alleen een metertje uit de doos uit de muur maar het stukje van de muur naar het transformator huisje doen we niet
??enhet stukje naar trafo ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MARKETING
vroeger hadden we groene stiften en nog meer van dat soort prullen en de interlinks daar is de klad in gekomenwant je koopt voor weinig een mooie kabel maaaaaaaaarrr ja de schoortsteen moet roken dus erzinnen we weer wat
mmmmmmmmmmmmm he stroom.............................
vroeger moest een kabel dik zijn en nu ook nog van heer Siltech maar ze eigen vrouw komt de meest dunne kabels die er zijn CRYSTAL CABLE...................
iedereen moet kopen wat hij wilt maar audio zaken en leveranciers merken hebben maar 1 doel hoe aardig en hoe behulpzaam ze ook zijn men koopt een doos en die verkoop je weer met een zo hoog mogelijke marge......