Patricia Barber

Gestart door SB_Marantz, september 29, 2008, 18:49:43

Vorige topic - Volgende topic

joep

Citaat van: Paul op maart 25, 2013, 13:57:54
Al iemand bekend en / of luisterervaring met de nieuwe cd van Patrica Barber ?  Klik

Zit hem nu via Spotify te beluisteren.

Maurice

Citaat van: joep op maart 25, 2013, 14:03:59
Zit hem nu via Spotify te beluisteren.
oeh, morgen ook even luisteren!

Verstuurd van mijn GT-P3110 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Maurice op maart 25, 2013, 23:30:26
oeh, morgen ook even luisteren!

Verstuurd van mijn GT-P3110 met Tapatalk
Thuis aan het werk, en gelijk Smash maar opgezet  :angel:
Rev. Maurice

Paul

Citaat van: Maurice op maart 26, 2013, 10:04:17
Thuis aan het werk, en gelijk Smash maar opgezet  :angel:
Ben benieuwd, bij kroese-onine kon je alleen korte fragmenten beluisteren.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op maart 26, 2013, 10:12:43
Ben benieuwd, bij kroese-onine kon je alleen korte fragmenten beluisteren.
op spotify het volledige album, ook met de gratis versie ervan. Spotify is sowieso wel handig voor dit soort dingen, alleen jammer van de reclame tussen de nummers door (is met betaalde versie weg).

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice

Paul

Citaat van: Maurice op maart 26, 2013, 10:28:40
op spotify het volledige album, ook met de gratis versie ervan. Spotify is sowieso wel handig voor dit soort dingen, alleen jammer van de reclame tussen de nummers door (is met betaalde versie weg).
Zal me ook een keer in spotify moeten verdiepen, toch wel makkelijk dus.   :roll:

Mijn site

joep

Spotify zit gratis in het KPN 3 in een pakket. Dacht dat Ziggo het ook had. Er zullen hier best mensen zijn die zonder het te weten er gratis over kunnen beschikken. Heb het over de betaalde versie. Zo niet dan kost het 10 euro per maand.
Niet dat je jouw cd's bij het afval kunt zetten maar het gaat wel die kant op.

Cornelis1921

Citaat van: SB_Marantz op september 29, 2008, 18:49:43
Absoluut!

Ik draaide van de week een paar nieuwe CD's van Patricia Barber en viel uit mn stoel.
Super opname!!

Alleen jammer dat de dame niet echt kan zingen.  :schater:
Ik heb liever dat iemand wel kan zingen, dan hoeft de opname voor mij bepaald niet super te zijn, genieten doe ik dan toch wel. Liever een stem, die mij raakt dan er één die kraakt. Perfect geluid betekent nog geen perfecte emotie. Soundfetisjisme is iets anders dan van muziek houden, al sluit het elkaar, gelukkig, niet uit.
Was getekend,
een muziekliefhebber. :schater: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op juni 03, 2013, 00:54:12
Ik heb liever dat iemand wel kan zingen, dan hoeft de opname voor mij bepaald niet super te zijn, genieten doe ik dan toch wel. Liever een stem, die mij raakt dan er één die kraakt. Perfect geluid betekent nog geen perfecte emotie. Soundfetisjisme is iets anders dan van muziek houden, al sluit het elkaar, gelukkig, niet uit.
Was getekend,
een muziekliefhebber. :schater: byebye
Geëdit.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NeoSoulGroove

Tja...smaken verschillen, gelukkig maar!! Voor mij....ik ben dus wel een BIG fan van haar muziek. Verzamel voornamelijk de LP's van haar, maar die kosten een behoorlijke bom duiten.
Marantz SM-17; Marantz PM-17; Marantz SA-17S1; Marantz NA7004; MusicHall 7.1 draaitafel; B&W 685 S2

renes59

Net nog even geluisterd naar wat cd's van haar, weet niet waarom ik ze heb, niet mijn muziek.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

Citaat van: NeoSoulGroove op juli 10, 2013, 11:31:01
Tja...smaken verschillen, gelukkig maar!! Voor mij....ik ben dus wel een BIG fan van haar muziek. Verzamel voornamelijk de LP's van haar, maar die kosten een behoorlijke bom duiten.
Jij liever dan ik. Er is gelukkig ook echte muziek, waar ik dan weer van houd, én die is stukken goedkoper... ;-) :-D byebye

xander32

... echt van die muziek waarmee audiofielen elkander de kop gek maken; wil je bij dat clubje horen dan dien je dit wel mooi te vinden.

Zelf heb ik er helemaal niets mee, ook niet met Patricia Barber :wink:.

thanatos

Een paar redelijke nummers. Maar een heel album trek ik hier ook niet  :-D

Paul

Citaat van: thanatos op juni 12, 2014, 09:04:33
Een paar redelijke nummers. Maar een heel album trek ik hier ook niet  :-D
Ok wil er ook niet naast wakker worden, heb haar samen met Maurice en Edwin B onze hifigek ooit live in Rotterdam gezien was gezellig en kon haar muziek wel waarderen maar goed ieder z,n meug.
Tis iig geen  arbeids vitamine muziek voor tijdens het werk.  :-D :roll: :-P

Mijn site