Dat valt nog niet mee zo'n eerste post. Nog maar een keer zonder foto's.
Dag allemaal.
Kijk nu sinds een maand of wat regelmatig op dit forum, en het bevalt prima! Vond het nu tijd om mijn eerste post te realiseren; mijn set.
Min of meer toevallig bij Marantz terecht gekomen. Opzoek naar een receiver, en bij hobo hifi in Arnhem tegen een SR 5400 OSE aangelopen. Was niet moeilijk om mijn Yamaha AX396 aan de kant te schuiven en in de wereld van de HT te stappen! De AX396 in kunnen ruilen op de Mission M30 suround speakers en M3C2 centre. En dankzij de review van dmeerpa onlangs een zeer goede vervanger voor de Harman Kardon 470 cd speler gevonden, de cd6002. Wat een fijn ding!
De HK gratis gekregen bij de aanschaf van een HK TD420 cassetedeck via marktplaats. Dankzij een service beurt bij Versloot in arnhem, toch weer een jaar plezier van gehad. Veel meer warmte dan de cdx396 van Yamaha. Maar daar kom je later pas achter. Het is toch een proces hè
Samen met de M35 van Mission zeer tevreden. Het kan natuurlijk altijd beter, groter en mooier, maar ik ben tevreden zo. Alleen nog een dvd speler van Marantz om de goedkope budget Sony te vervangen, maar het ontbreekt nu aan geld.
In huis moet ook nog van alles gebeuren.
De kast hebben we samen ontworpen en zelf gebouwd van steiger hout. Een muur vullend (4m hoog en 3,8 m breed) meubel om een deel van mijn verzameling kinderspellen, toverlantarens, cd's, instalatie, tv en onze 5 Billy's aan boeken kwijt te kunnen.
Allemaal wel leuk dat samenwonen, maar het kost zoveel ruimte!
Voor de volledigheid de hele set:
Marantz SR 5400OSE
Marantz CD 6002
Harman Kardon TD 420 Cassette deck
Sony DVP NS355 dvd speler
Sony SLV E720 Videorecorder
Philips 28PW8651 breedbeeld tv
UPC Digitale tv doos
Sennheiser HD480
Mission M35, M30 M3C2
Interlink van MIT
en verder nog de nodige scart kabels om een en ander met elkaar te verbinden.
Tot spreeks op dit leerzame en informatieve forum!
Roland
ps ik hoop dat de foto's erbij staan, want ik zag ze niet bij de voorbeeldpagina.
Het is tenslotte nix zonder pics!