Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thom

@vielzweck
dat we jouw set ooit nog eens mogen bekijken :-P
ziet er mooi uit hoor notworthy

@lloll
mooi set vooral die dikke philips, moet geloof ik wel een groter audiomeubel komen :-D

thom

Citaat van: Paul op mei 20, 2008, 11:21:18
Leuke set, zo,n cassetedeck zoek ik ook nog.
wat zoek jij nouw niet :schater:

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom


JohnWx

Citaat van: ll0ll op mei 20, 2008, 11:30:31
Ziet er goed uit!
Mijn set:






- Marantz pm17 mkI mkII versterker
- Marantz CD11LE
- Philips SCD2000 SACD speler
- Philips DAC960
- Philips DAT880
- Mission 780 speakers 
- paar van den hul kabeltjes
:-D


je zet de pm 17 mk 2 1/2 SE made bij John Ishibaarn wel in de schaduw

lik lik mmooie spullen man

alleen wat heb je met die Mission speakers
Ik heb ooit eerst de 751 gehad toen de 750 le dit is toch de opvolger van die weer ?
en die ik heb gehad (wat niet) blijven toch iets hebben van mmmmmmm we zijn weer thuis, ik hoorde ze voor het eerst de 751 bij een show bij Pol audio in Baarn in 1992 van Rik Stoet op buizen met the Weavers (oude opname's met buizen) maar zo zo zo zo echt dat was me eerste klaa? ko? audio hoogte punt SORRY voor de eerlijkheid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

lol ben je dronken? ;)
Ik luister over het algemeen op m'n sennheiser, ik vind de missions prima klinken.
Mocht je een mooi (boekenplank) alternatief hebben in de prijsklasse t/m 500 euro, dan hou ik me aanbevolen. Ze moeten wel zwart zijn, en het liefst diepe afmetingen. Dus smal, niet te hoog, maar wel lekker diep. Hou ik van, diepe speakers that is.
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

oi  lloll

waarom geen zuiltjes als ik vragen mag , je hebt er de ruimte voor.

en als ik mijn  mc-systems m3 ( zuiltjes) vergelijk met de meeste monitors, dan winnen de mijne het toch qua euhhhhhhhhhhhhh................... alles eigenlijk :wink:


grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: mars op mei 20, 2008, 14:59:13
oi  lloll

waarom geen zuiltjes als ik vragen mag , je hebt er de ruimte voor.

en als ik mijn  mc-systems m3 ( zuiltjes) vergelijk met de meeste monitors, dan winnen de mijne het toch qua euhhhhhhhhhhhhh................... alles eigenlijk :wink:


grtz mars



Winnen ?
Nee ze klinken anders en sommige monitoren klinken erg goed beter dan menige zuil vind ik en het voordeel van een monitor is de direktheid en de betrokkenheid althans vind ik
Als ze winnen had de hele wereld wel speakers van Rob Meyst
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: ll0ll op mei 20, 2008, 14:42:22
lol ben je dronken? ;)
Ik luister over het algemeen op m'n sennheiser, ik vind de missions prima klinken.
Mocht je een mooi (boekenplank) alternatief hebben in de prijsklasse t/m 500 euro, dan hou ik me aanbevolen. Ze moeten wel zwart zijn, en het liefst diepe afmetingen. Dus smal, niet te hoog, maar wel lekker diep. Hou ik van, diepe speakers that is.


we gaan zoeken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

Boekenplank speakers die ik mooi vind zijn de b&w cm1, maar die zijn way boven mijn budget. Omdat ik vaker op m'n koptelefoon luister dan via m'n speakers geef ik minder budget voor m'n speakers.
Ik heb trouwens een yamaha subwoofer gehad, maar de deur uit gedaan wegens ruimtegebrek en om bovengenoemde ;)
Ben benieuwd!! :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen


mars

#461
Citaat van: jwx op mei 20, 2008, 15:52:05


Winnen ?
Nee ze klinken anders en sommige monitoren klinken erg goed beter dan menige zuil vind ik en het voordeel van een monitor is de direktheid en de betrokkenheid althans vind ik
Als ze winnen had de hele wereld wel speakers van Rob Meyst

oi

Oke ,stel ik het even anders.
Ben zelf   wel tevreden met mijn zuiltjes , en ja ik ken het voordeel van een monitor tegenover een zuil!

Ik heb ook een setje master monitors , reference monitors en een set dynaudio studio monitors hier gehad( we wisselen hier wel eens een set uit , met vrienden , om gewoon eens een paar dagen wat anders te horen , is leuk)

En dat was stuk voor stuk erg mooi, alleen voor mij ..............ik hou van wat meer bereik in het laag enz!
hahaha eigenlijk zijn mijn m3's ook monitors met een kastje eronder :-D
en ze nemen even veel ruimte in als een monitor ( ze passen alleen wat moeilijk in de boekenkast :wink:)

grtz mars


Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

Alleen ogen zuilen groter dan bv mijn missions + stands. Ik heb bv de missions 783 kunnen kopen, eigenlijk dezelfde speakers als mijn 780's maar dan met een kast eronder, maar dat oogt forser. En dat wil ik niet ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

oi

yep het visuele aspect is voor iedereen anders.

Ik bekijk het zo; het is niet belangrijk of mijn speakers in mijn interieur passen, want mijn speakers ZIJN mijn interieur :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen