Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arnoud-(KoyBoy)

Hee Erwin,
persoonlijk vind ik ambi-light super irriterend.
Net wat anderen hier ook al zeggen leid het af.
Een maat van mij heeft ook een Philips plasma 107cm maar ik vind de kleuren totaal niet overeen komen met het beeld wat je ziet.
(denk maar eens aan de reclame van hun,dat krijg je echt niet met 2 van die ambi -lampjes!)
Jij hebt ook nog een wit/creme kleurige achterwand en daardoor zal het nog meer weerkaatsen!
Als ik jou was zou ik er nog eens goed over nadenken!
Koop dan een groter scherm of een beamer!!! :-D :-D :-D
Succes,..
Arnoud

gerard

even voorstellen..

Mijn naam is Gerard van der Veen, 36jr. en woon in een klein dorpje in noordwest friesland.
Na jarenlang een JVC set en diverse luidsprekers van jamo en 2 zelfbouw projecten van visaton te hebben gehad, was het tijd voor wat nieuws.

Mijn huidige set heb ongeveer een jaar en ben zeer tevreden! :-D

Een paar weken terug was ik voor het eerst op jullie forum en vind het leuk om hier van alles te lezen!
Ook jullie ondelinge reakties zijn vaak erg geinig. :schater:

Hierbij wat foto's van mijn set.


Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

thom

very nice, maar staat je meubel nu zo schuin???

gerard

ja, staat mooier volgens mijn betere helft en zo heb ik er ook beter zicht op als ik op de bank zit te luisteren. :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

Ziet er goed uit !!

En natuurlijk top om te horen dat je het forum tof vindt !! HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Hallo gerard, welkom op het forum!

Ziet er strak uit je set. Die MA's blijven wel mooie speakers, die ene ervaring die ik ermee heb was uitermate prettig!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

welkom ook! mooie boel hoor, monitor audio vind ik ook een erg fijn merk. Ooit nog eens plannen voor de gold of platinum-lijn van MA?? (wie niet eigenlijk :lol: )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

gerard

Bedankt voor jullie reakties! Voor mij heeft deze set een goede prijs/prestatie verhouding en klinkt erg goed. :-D
De gold serie klinkt vast nog wat beter maar verdient dan ook betere apparatuur om de verschillen beter te laten horen. Dan heb je het toch echt over hele andere bedragen voor een set dus blijf ik voorlopig maar lekker van mijn huidige set genieten. :yes:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

#413
Zoals ik een hele tijd geleden had beloofd wat foto's van de "Audio Physic Virgo II"

Ik ben alleen geen echte fotograaf  frusty. Dus heb ik de camera gewoon op "automatisch" ingestelt.












Bij deze foto kan je goed de houtnerf zien.



thom


Paul

Eigenlijk is heel je set niet vervelend om te hebben.  pompom  :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op januari 20, 2008, 21:32:24
Eigenlijk is heel je set niet vervelend om te hebben.  pompom  :lol:

stupid
Knappe platenspeler heb je staan!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

Thanks voor de reacties!

De platenspeler is van Transrotor: Golden Shadow.

Enige nadeel is dat hij er maar voor de sier bij staat. Element is al jaren aan vervanging toe.
En de toonarm is niet echt 100% meer.


Over de speakers: Beste upgrade die ik ooit heb gedaan! De B&W 805 verbleken er totaal bij!
Dit zijn speakers waar het geluid echt los staat van de kast. Ogen dicht en je zou haast vergeten dat het geluid van je speakers komt.



mars

@madvillian


mooie set heb je daar staan , en ben zeker gecharmeerd van je speakers notworthy

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: MadVillain op januari 20, 2008, 22:50:02
De platenspeler is van Transrotor: Golden Shadow.

Enige nadeel is dat hij er maar voor de sier bij staat. Element is al jaren aan vervanging toe.
En de toonarm is niet echt 100% meer.

Waarom laat je er geen nieuwe element plus arm op zetten?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude