SR6001 overleden

Gestart door xander32, augustus 05, 2008, 14:21:37

Vorige topic - Volgende topic

xander32

Citeerwelke dealer ben je geweest dan ??

Dat gaat buiten mijzelf een ander nu niets aan nonono.
Het betreft mijn persoonlijke ervaring met een firma / mijn persoonlijke beleving van diens `service`. Tegenwoordig wordt er door verschillende fora-bezoekers maar al te gemakkelijk hun, vaak eenmalige, negatieve ervaring op het net breed uitgemeten en daarmee bedrijven zonder dat deze zich kunnen verweren zwart gemaakt.

Ik ben daar erg terughoudend in - ik handel mijn zaakjes zelf wel af 8-) .

Sander.

Maurice

Citaat van: xander32 op september 06, 2008, 11:22:40
Het betreft mijn persoonlijke ervaring met een firma / mijn persoonlijke beleving van diens `service`. Tegenwoordig wordt er door verschillende fora-bezoekers maar al te gemakkelijk hun, vaak eenmalige, negatieve ervaring op het net breed uitgemeten en daarmee bedrijven zonder dat deze zich kunnen verweren zwart gemaakt.

Sander.
notworthy notworthy
Een goede dealer leer je meestal pas kennen als ze een probleem voor je moeten oplossen. Daarnaast worden er op internet vaak maar één zijde van het verhaal verteld. Uit ervaring weet ik dat consumenten ook behoorlijk fout kunnen zijn en dit in de schoenen van een dealer willen schuiven.
Maar heb je hem inmiddels al?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

vielzweck

Citaat van: xander32 op september 06, 2008, 11:22:40

Sander.

de enige manier om erachter te komen gesteld dat je dat zou willen of jou ervaring een strik persoonlijke ervaring is is door hem te delen.

Dat houdt zaken ook scherp aangaande hun service en zo.
Wat op internet zo al verteld wordt zal mij er niet van weerhouden een kritische houding aan te nemen tov welke zaak dan ook.
Overigens zal ik de eerste zijn die een positieve ervaring ook zal vermelden.

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

sattie

nee oke is duidelijk, maar ja men moet niet vergeten er zijn tal van schakels die men tegenkomt.
Maar hopen die ie snel weer terug is en dat ie weer helemaal in order is.

vielzweck

Je het gelijk Sander  :-)

Die schakels is voor een 'gewone' klant niet altijd te overzien soms wil men wel maar wordt men (de winkelier) door anderen in de keten gehinderd.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

sattie

xander32

Citeercorrect

Da`s sluip-reclame! Administrator gooi die man van het forum af  :lol:.

Ach ja, ik doe net als of ik plezier heb maar dat heb ik niet: weer een weekend zonder sound  :cry:.
De receiver was nog niet terug gekeerd ... Gelukkig ben ik een geduldig typje  violent1.

Sander.

sattie

is geen reklame is bedoelde correct op de uitspraak van de persoon boven mij.

Maurice

Citaat van: sattie op september 07, 2008, 14:47:22
is geen reklame is bedoelde correct op de uitspraak van de persoon boven mij.

Zie de smiley ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

sattie

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

xander32

:-D

Happy (onder voorbehoud - morgen eerst maar eens aansluiten  8-) ). Eerste optische inspectie: als nieuw (zo ging die ook de deur uit).

En dankzij het bijgevoegde reparatie rapport leer ik ook gelijk mijn dealer op waarde te schatten: de defecte receiver stond 5 augustus al bij de dealer en het reparatierapport geeft aan dat de receiver op 25-08-08 bij hen is aangeboden :evil:.  Resume: de defecte receiver heeft 20 dagen doelloos bij de dealer gestaan.

Welke werkzaamheden zijn er verricht:
eindtrap hersteld (!)
1 x sensor vervangen
diverse verdachte kontakten doorgesoldeerd
software update uitgevoerd

Morgen middag aansluiten en hopenlijk weer genieten! Ik laat `t jullie nog weten.

Sander.

minguel

Blij te horen dat het probleem is opgelost. Wel slordig van je dealer. Heb je nog gevraagd naar de reden?

In elk geval geniet ze.

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Stadium III

Top dat ie weer binnen is !

En idd wel sloridug jah !

En nu als het goed is veel luister plezier ! pompom
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

is idd slordig, maar ja misschien hebben ze een verklaring.
hopelijk is het nu opgelost.