SR6001 overleden

Gestart door xander32, augustus 05, 2008, 14:21:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Mijn receiver is retour Marantz: gisteren avond na nog geen 10 minuten film kijken een 'klik' en een knipperende rode led - daarna niets meer  :cry:
De receiver van stroomnet gehaald - maar helaas, heden ochtend nog hetzelfde verhaal.
Alle bekabeling nauwkeurig nagelopen: zaten allemaal juist aangesloten.

Nu maar afwachten wat Marantz constateert ...

Xander.

Stadium III

Mmm heb een 3 weken geduld ongeveer

heb je een leen toestel ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

#2
Nope: geen leentoestel.
Drie - 3 - weken  :-o  gelukkig hebben wij de eerste twee daarvan afleiding in Griekenland.
Vanavond van de nood maar een deugd maken: weer eens naar de bios - The Dark Knight ...

Maar ik ben internet aan `t afstruinen geweest: kom behoorlijk aantal items tegen betreffende Marantz receivers i.cm. protect-mode ... vooral de SR6001 en 7001 schijnen nogal gevoelige typjes te zijn.

Xander

Stadium III

Idd gevoelige type's

blijken wat sensoren te zijn doie spontaan in beveiliging schieten

Hier zijnz e vervangen ben benieuwd wat ze bij jou gaan vinden /doen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

#4
En nog sta ik in de wacht  :-( ...
Wat duurt wachten toch lang. Hoop dat komende week de receiver toch weer terug komt!

Heb ondertussen een IPod Classic 80 & dock gekocht waar al mijn cd`s en mp3`s opstaan, bij IpodSupply een fijn kabeltje gekocht maar zonder receiver heb ik er nog weing aan (ga de Ipod alleen als `jukebox` gebruiken - handig bij visite`s e.d.)

Sander.

Stadium III

Idd makkelijk  pompom

hoelang ben je hem nu al kwijt ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citeerhoelang ben je hem nu al kwijt ?

Ik ga nu de vierde week in (vanaf a.s. woensdag) ...

Stadium III

Dan mg je wel eens gaan bellen en meer informatie gaan vragen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Vorige week al achteraan gegaan: hadden een achterstandje - nog niets nieuws te melden.

Sander.

Stadium III

Citaat van: xander32 op september 01, 2008, 17:33:38
Vorige week al achteraan gegaan: hadden een achterstandje - nog niets nieuws te melden.

Sander.

Geduld dus  :-(
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

wanneer is ie bij de dealer verstuurd dan ? Mogelijk heeft ie daar ook nog een tijdje gestaan en misschien is ie fysiek maar 10 werkdagen bij de td geweest.

TurboMarco

Het is nu precies een maand verder ,goh wat duurt het lang  frusty ,al iets gehoord over de receiver?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

#12
Als alles goed verloopt gaat mijn receiver morgen weer bij de dealer verschijnen. Maar ik wacht nog ff met juichen tot dat ik de receiver weer thuis aan het spelen hebt  8-).
Als die dan binnen korte termijnen weer problemen geeft dan vliegt ie eruit (beide: en de receiver en de dealer  :-D).

Ik ga het nu ook echt missen: een film kijken en/of een concert-registratie, en ik wil graag weten hoe mijn recent aangeschafte ``media server`` (Ipod classic 80) klinkt over de installatie!

Sander.

Stadium III

Nou jah mocht het zo zijn dat ie er morgen is dan : hello hello
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

welke dealer ben je geweest dan ??