cd's kleuren om kwaliteit te verbeteren

Gestart door tommyw, juni 15, 2008, 09:01:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lapti

Citaat van: Maurice op juni 15, 2008, 21:10:17
Neem maar eens een groen doorzichtig plastic en kijk er dan eens doorheen. Je zult dan geen rood meer zien ;)

Ehm okay, maar als je het nou gewoon niet doorzichtig zwart maakt?  :? gewoon met verf zeg maar
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Bernard Hi-5

#16
...

Bearke65

De Steadler Lumicolour 317 is een goede vervanger voor de 313 die niet meer in de handel is (tot zover ik weet)
Het verschil tussen een niet-behandelde en een behandelde Cd is duidelijk hoorbaar. Met name het hoog lost veel makkelijker op en het totaalbeeld wordt duidelijk transparanter.

Voor een paar Euro eens een leuk experiment om te doen en het is aan ieder om zichzelf eens te overtuigen of de tweak wel of niet zinvol is. Bij mij in ieder geval wel.

Veel luisterplezier

AJ
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet

daffy

Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

RogerV

Blijkbaar is Nederland nog een onontgonnen gebied voor de psychiatrie...... Kleuren jullie de kabels niet? Jammer.
Living: Marantz SA8003 PM8003 ST6003 Pioneer PD-509 Clearaudio Concept, Thorens TD2001, Cambridge 651P Revox B77 4sp. 2 x Triangle Quartet GE
Werkkamer: MarantzPM6004 CD6004 Thorens TD320 2 x Revox B77 2sp. 2 x Boston A26

Paul

Citaat van: RogerV op februari 26, 2009, 20:10:50
Blijkbaar is Nederland nog een onontgonnen gebied voor de psychiatrie...... Kleuren jullie de kabels niet? Jammer.
Op een ander fora smeert iemand z,n LS kabels in met vet  :-D :roll:, en jawel....tis voorspelbaar hij  krijgt de hele meute gek.
Ja we zijn een raar volkje. HB pompom frusty clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Bearke65

Citaat van: RogerV op februari 26, 2009, 20:10:50
Blijkbaar is Nederland nog een onontgonnen gebied voor de psychiatrie...... Kleuren jullie de kabels niet? Jammer.
Och gut jouw post voegt echt iets toe. Wat de boer niet kent vreet ie niet? Probeer het zelf eens uit en ga dan oordelen. Je hoeft je helemaal niets aan te trekken van onze ervaringen en ga vooral op je eigen oren af. Mocht het voor jou dan niets opleveren kun je ons daarna nog altijd naar de psychiater verwijzen en ben je helemaal tevreden.

Veel luisterplezier

AJ
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet

BernHardN

Citaat van: Paul op februari 26, 2009, 20:34:10
Op een ander fora smeert iemand z,n LS kabels in met vet  :-D :roll:, en jawel....tis voorspelbaar hij  krijgt de hele meute gek.
Ja we zijn een raar volkje. HB pompom frusty clown1


Heb ik ook gedaan maar het geluid bleef nogal "PLAKKEN" zeg maar............ nopompom

Mexicaanse Hond

Citaat van: BernHardN op februari 26, 2009, 21:16:39
Heb ik ook gedaan maar het geluid bleef nogal "PLAKKEN" zeg maar............ nopompom
Ja, en dan komt het ook niet lekker los.  :-P
Wel een vet geluid waarschijnlijk.  :wink:

MadVillain


Mexicaanse Hond


BernHardN


Mexicaanse Hond


MadVillain

Om nog ff ontopic te reageren. Ik merk geen verschil. iig toen ik het had uitgeprobeerd. Maar toen had ik nog b&w speakers  :evil: :roll:

WimPeu

Citaat van: MadVillain op februari 26, 2009, 23:25:34
Om nog ff ontopic te reageren. Ik merk geen verschil. iig toen ik het had uitgeprobeerd. Maar toen had ik nog b&w speakers  :evil: :roll:

Ja, en??? nonono
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES