Audiofiele glaszekeringen van het merk AHP

Gestart door HiFi gek, mei 31, 2008, 12:44:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

#45
ik heb er weer 2 op EBAY besteld ,omdat ik te beroerd ben om naar een winkel te gaan in Baarn hebben ze dat niet en krijg je een stop in je handen gedrukt


5x20 Keramik 24 Karat vergoldet



Voor in de ARCAM Alpha II


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Citaat van: jwx op juni 20, 2008, 10:44:48
ik heb er weer 2 op EBAY besteld ,omdat ik te beroerd ben om naar een winkel te gaan in Baarn hebben ze dat niet en krijg je een stop in je handen gedrukt


5x20 Keramik 24 Karat vergoldet



Voor in de ARCAM Alpha II




Ben benieuwd hoe het op jouw installatie uitpakt , laat het ons allen weten .

Van welk merk zijn deze zekeringen , ik heb deze nog nooit eerder gezien ?

Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op juni 20, 2008, 14:12:02
Ben benieuwd hoe het op jouw installatie uitpakt , laat het ons allen weten .

Van welk merk zijn deze zekeringen , ik heb deze nog nooit eerder gezien ?

Groeten  EDWIN  B


Van AHP

http://www.audiophiles-hifi.de/index.html?lang=de&target=front.html



Ik hoor geen verschil
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Citaat van: jwx op juni 20, 2008, 14:43:16

Van AHP

http://www.audiophiles-hifi.de/index.html?lang=de&target=front.html



Ik hoor geen verschil

Oh toch van AHP ik herkende hem niet .
En jij hoort dus geen verschil , jammer jij hebt dan ook een miskoop gedaan net als ik .
Dat kan helaas gebeuren , met ons beiden als voorbeeld .
In ieder geval weet je nu wat het doet en daar gaat het toch om .

Groeten  EDWIN  B



JohnWx

Citaat van: HiFi gek op juni 20, 2008, 15:40:50
Oh toch van AHP ik herkende hem niet .
En jij hoort dus geen verschil , jammer jij hebt dan ook een miskoop gedaan net als ik .
Dat kan helaas gebeuren , met ons beiden als voorbeeld .
In ieder geval weet je nu wat het doet en daar gaat het toch om .

Groeten  EDWIN  B





nee geen miskoop
ben te beroerd om naar een winkel toe te gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

#50
Citaat van: jwx op juni 20, 2008, 16:01:58

nee geen miskoop
ben te beroerd om naar een winkel toe te gaan


Ik heb er zeven over die ik niet ga gebruiken van AHP .

Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op juni 20, 2008, 17:23:26

Ik heb er zeven over die ik niet ga gebruiken van AHP .

Groeten  EDWIN  B



misschien rare opmerking maar kan je in principe niet beter de zekering omzeilen heb je ook geen verlies op dat stukje ? in sommige zit het wel en in sommige weer niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Citaat van: jwx op juni 23, 2008, 09:03:52

misschien rare opmerking maar kan je in principe niet beter de zekering omzeilen heb je ook geen verlies op dat stukje ? in sommige zit het wel en in sommige weer niet


Daar heb je volledig gelijk in , maar een zekering moet je natuurlijk eigenlijk niet overbruggen als je dat soms bedoeld .
Dat een zekering verlies maakt zal dan tevens ook de reden zijn dat sommige fabrikanten hun apparatuur op een andere manier beveiligen , met een relais o.i.d.
Gelukkig heeft mijn versterker er maar 1 , en de SA7-S1 heeft er helaas 7 in zitten .                                       In een hoop Accuphase spullen zitten helemaal geen zekeringen  heeft de importeur mij eens verteld .

Deze materie is voor mij afgesloten , ik ga er dus nooit meer mee experimenteren .


Groeten   EDWIN  B

Leonneke

Citaat van: jwx op juni 15, 2008, 11:20:32

iedereen maakt een produkt naar zijn referentie of het nu een paperclip is of een cd speler voor dat type is dat de referentie anders is het een ander type ?
de CD 17 is anders dan de mk 2  etc. enz.ik bedoel ook te zeggen je ontwerpt en maakt een produkt en dat is het ,niks meer niks minder als je er wat aan veranderd is het niet meer het product wat ontworpen is. en ga je modificeren en dat is voor iedereen persoonlijk maar is het niet meer het origineel ontwerp En de opmerkingen BOSE LADA etc.etc. is kansloos dan snap je de stelling niet

Je laatste opmerking is geheel terecht. Ik snap inderdaad de stelling niet. Ik bedoel dus, je bedoelt kennelijk iets anders dan dat wat je stelt ............ Althans, je tweede uitleg komt niet overeen met je eerste stelling. Maar goed, na 3 keer teruglezen begrijp ik wat je bedoelt te zeggen. Denk ik ? :-D
Groetjes Leonneke .  . ...

Marvin

#54
Ben je nu serieus?
Dit topic leeft al 2 jaar niet meer, daar lijkt me een goede reden voor te zijn.

Ronin

 Ik denk zelf wel eens dat we door sommigen ook een beetje gek gepraat worden, en ze in veel gevallen alleen maar op ons geld uit zijn en het wel handig vinden, dat er mensen zijn, die denken elke verandering te horen en daar vervolgens ook veel geld aan uitgeven.
[/quote]
stupid
"sometimes its better to remain silent and thought to be a foul than to open one`s mouth and take away all doubt"