-

- Marantz Loony!
- Zo analoog mogelijk.
-
-
Citaat van: Voorn op Vandaag om 11:27:50Mijn ervaring met de cinema 30 is ook helemaal goed... Ik kan kort vertellen waar ik vandaan kom. Ik had stereo en surround apart dmv een switch tussen 2 versterkers. Ik had een sr6010 en een pm8005 waar ik tussen schakelde. Later heb ik de 6010 ingeruild voor een 6015 en dat was een enorme vooruitgang voor stereo en daardoor gebruikte ik de pm8005 veel minder vaak. Mijn maat had daarentegen een sr7012 en b&w 702s3 en was later naar een sr 8015 overgegaan, dat gaf zo'n groot verschil in kwaliteit en vermogen dat ik dat ook wou. Het is dan een cinema 30 geworden, maar ik ben er van overtuigd dat ze voor 90% hetzelfde zijn, ik denk dat het verschil in beeldverwerking zit en volgens mij kan de 8015 geen dirac, maar kwa vermogen en plaatsing denk ik dat ze gelijk zijn. Het verschil bij mij tussen de 6015 en de cinema is enorm en ik vind het ook prettig om lekker met mijn instellingen te spelen. Voor stereo vind ik pure erg lekker, maar met auddesey en net te veel sub er in als ik visite heb vind ik ook helemaal top. Ik vind deze versterker voor stereo ook echt prettiger als de pm8005 vanwege al die mogelijkheden. Ook met films waar soms veel muziek in voorkomt heb ik heel regelmatig zo'n hifi ervaring in surround en dat is echt een niveau hoger als de 6015 die ik nog steeds erg goed vind. Bij mijn maat eigenlijk ook zon groot verschil tussen de 7012 en de 8015, echt dat is ook zo'n mooie versterker! Maar goed ik ben een Marantz man en ik weet echt wel dat er meer is en ook prijsklasse verschil enzo. Voor mij is nu de cinema30 echt de top en ik ben klaar met mij zoektocht... kwam luidsprekers heb ik nog wel wat op mijn lijstje staan, maar dat komt wel.
Je hebt het mooi voor elkaar man! Bij mij kwam het wat later. ik was al dik in de zestig voordat mijn eerste echte goede installatie kocht. Nu dan de Top een Marantz Cinema 30. ben er erg tevreden over, zoals jij al zei de vele mogelijkheden.
We kunnen er van genieten!
-
1 persoon vindt dit leuk.
Stereo: Marantz Cinema 30, B&W 702 S3 ,Pro-Ject X1 B, CD5, Sub SVS SB-1000 pro, Nucleus One, Pro-ject Phone Box DS3 B
HT: Marantz c30, LG 65" G5 OLED, DP-UB9000, B&W 702 S3, B&W 606 S3, B&W HTM6 S3,, Sub SVS SB-1000 pro, 5.1.4.
Radio: Wharfedale.