-

- Marantz Loony!
- Zo analoog mogelijk.
-
-
Heb mij verder verdiept in de settings Stereo en Direct, omdat ik graag naar muziek luister, maar ook naar TV kijk.
Als ik naar muziek luister wil ik puur een 2.1 instelling hebben. Wat ik gedaan heb is in de setup in de 2ch instelling een en ander aangepast. (hierin kan je alles instellen voor een 2.0 of 2.1 configuratie) ik heb hier de instelling op handmatig gezet en de crossover veranderd naar 40hz. (De 702 S3 gaan tot 46hz) De rest heb ik zo gelaten. Het resultaat hiervan is dat het muziek luisteren en film kijken volledig gescheiden zijn. (Zo gauw als er een twee kanaal signaal binnen komt wordt deze instelling gebruikt )
Nu luister ik naar muziek, zonder Surround alleen puur 2.1 Door deze instelling hoor ik weer het mooie karakteristieke geluid van mijn 7.2 S3.
Stereo: Marantz Cinema 30, B&W 702 S3 ,Pro-Ject X1 B, CD5, Sub SVS SB-1000 pro, Nucleus One, Pro-ject Phone Box DS3 B
HT: Marantz c30, LG 65" G5 OLED, DP-UB9000, B&W 702 S3, B&W 606 S3, B&W HTM6 S3,, Sub SVS SB-1000 pro, 5.1.4.
Radio: Wharfedale.