Wie heeft een ( Creaktiv - Little Reference ) audiorack

Gestart door HiFi gek, april 11, 2008, 18:55:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

Ik hoop een Panasonic of anders toch zeker een pioneer (Kuro ;) )

HiFi gek

Nee die plasma tv koop ik pas rond december , welk type en merk staat al vast namelijk een Panasonic TH-37PX80 .                                                                                                                                        Maar eerst schaf ik  hoogst waarschijnlijk rond oktober nog een re-generator van PS-AUDIO aan , namelijk de Power Plant Premier , die krijg ik dan in bruikleen van Multifoon hifi Rotterdam als demo om hem thuis uit te proberen .


Hier een foto van de re-generator , het is wel de Amerikaanse uitvoering gezien de stopkontakt uitvoering op de achterkant , hij kost in Nederland 2799 euro .







Groeten  EDWIN  B

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

HiFi gek

Citaat van: Lapti op juni 21, 2008, 23:22:16
en wat doet het?  :?


Wat een netfilter doet alleen dan nog beter .
Een re-generator is het maximaal haalbare wat betreft schone stroom .
Dat komt omdat een netfilter dus de stroom filterd en dan krijg je helaas nooit alle vervuiling eruit + dat bekent is dat netfilters de dynamiek flink kunnen knijpen .

Een re-generator ongeacht het merk haalt de 220v wisselspanning binnen via het stopkontakt en maakt van de wisselspanning gelijkspanning .
En vanuit die gelijkspanning wordt er een nieuwe 220v sinus opgewekt in wisselspanning die dan volledig schoon schijnd te zijn als je de verhalen hierover mag geloven .
En dat is dus ongeacht of je nauw veel of weinig vervuiling invoerd via het 220v netsnoer .

Ik zal zelf wel het resultaat ondervinden t.o.v. mijn netfilter van HMS-Energia .
Ik probeer hem dus eerst even uit als demo rond oktober 2008


Groeten  EDWIN  B

Lapti

wauw, iets wat met mijn set never nooit niet zal opvallen, ik hoop een keer bij jou (ooit in de toekomst) een aantal van mijn cd's te beluisteren, of ik nou wel of niet geloof in netfilters en of rack's je hebt een mooie set, en mss kan je me wel op een aantal punten overtuigen!
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

HiFi gek

Citaat van: Lapti op juni 22, 2008, 01:01:06
wauw, iets wat met mijn set never nooit niet zal opvallen, ik hoop een keer bij jou (ooit in de toekomst) een aantal van mijn cd's te beluisteren, of ik nou wel of niet geloof in netfilters en of rack's je hebt een mooie set, en mss kan je me wel op een aantal punten overtuigen!


Lijkt mij ook leuk om een keer af te spreken .
Ik woon in Rotterdam , komt dat uit of is dat te ver weg ?

Ik hoor het wel .


Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

#36
Ik schreef dat ik de plasma Panasonic in december zou kopen .

Nou sterker nog , ik heb hem net besteld per internet bij FOKA in ROTTERDAM voor maar 787 euro .
De lage prijs is de reden dat ik hem meteen maar besteld heb .
Zondag 22-6-2008 ga ik hem ophalen in de winkel .

Deze prijs aanbieding geld alleen voor 20+21+22 juni 2008 . met oge op het EK voedbal .

Dat betekend wel dat ik de PS audio   RE-generator twee maanden langer moet uitstellen .


Groeten  EDWIN  B

Lapti

we liggen er helaas ( maar wel verdient ) uit dus de prijzen zullen nu wel weer normaal gaan liggen :(
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

MadVillain

De panasonic is een heel goede keus! Heb zelf ook een Panasonic plasma. Eigenlijk blindelings gekocht op aanraden van de verkoper (iets wat ik normaal nooit doe). En ben er nog steeds heel erg tevreden mee. Enige nadeel is het lichtelijke inbranden van logo's en andere onderdelen op het scherm wat een vaste plek heeft.

Als je er een beetje op let dan maakt het niks uit. Omdat dat toch na een korte tijd weer wegtrekt.

1 ding heb ik als afrader. En dat is een bron via vga aansluiten. Tot nu toe heb ik er geen mooi beeld mee gekregen.
Xbox360 of m'n pc wilde beide niet een mooi beeld geven via vga, verschillende kabels mocht ook niet baten.
Dit even als tip ;)

En wat ga je als bron gebruiken? De nieuwe hd decoder van ziggo? Aan de andere kant maakt het voor het sd signaal toch niet uit. Omdat sd bronnen er imho mooier uitzien op een plasma dan lcd.

HiFi gek

Citaat van: MadVillain op juni 22, 2008, 13:39:37
De panasonic is een heel goede keus! Heb zelf ook een Panasonic plasma. Eigenlijk blindelings gekocht op aanraden van de verkoper (iets wat ik normaal nooit doe). En ben er nog steeds heel erg tevreden mee. Enige nadeel is het lichtelijke inbranden van logo's en andere onderdelen op het scherm wat een vaste plek heeft.

Als je er een beetje op let dan maakt het niks uit. Omdat dat toch na een korte tijd weer wegtrekt.

1 ding heb ik als afrader. En dat is een bron via vga aansluiten. Tot nu toe heb ik er geen mooi beeld mee gekregen.
Xbox360 of m'n pc wilde beide niet een mooi beeld geven via vga, verschillende kabels mocht ook niet baten.
Dit even als tip ;)

En wat ga je als bron gebruiken? De nieuwe hd decoder van ziggo? Aan de andere kant maakt het voor het sd signaal toch niet uit. Omdat sd bronnen er imho mooier uitzien op een plasma dan lcd.



Laten we deze topic alleen gebruiken voor het audiorack .

Ik ga nu een nieuwe topic openen over mijn nieuwe Panasonic plasma op de afdeling HOME THEATER .
Daar kunnen we verder praten , want alle informatie is welkom .
Op het punt van plasma tv's en alles er om heen weet ik nog maar bar weinig , op dat punt moet ik nog heel veel leren .

Ik zie je wel op de nieuwe topic , ik noem hem ( PANASONIC PLASMA  TH-37PX80 ).


GROETEN   EDWIN  B

Leonneke

Citaat van: jwx op juni 21, 2008, 14:04:37

Als ik bij iemand ging en ga luisteren staan ze me altijd raar aan te kijken als ik in me handen klap in de hoeken  van de kamer,geleerd van een kenner en oud eigenaar en vriend en ex-collega Hans Pol van POL Audio te Baarn.

vr gr John

Tja, beste forumleden. Dan volgt hier de gouden tip voor wat betreft het verbeteren van uw akoestiek:

Draag dikke wollen handschoenen tijdens het luisteren  :-D :-D :-D

Leonneke
Groetjes Leonneke .  . ...

JohnWx

Citaat van: Leonneke op juni 24, 2008, 00:19:53
Tja, beste forumleden. Dan volgt hier de gouden tip voor wat betreft het verbeteren van uw akoestiek:

Draag dikke wollen handschoenen tijdens het luisteren  :-D :-D :-D

Leonneke


en muts
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.