Fotos zullen uiteraard volgen ... amp is nog niet binnen dus daarvan kan ik nog even niks laten zien.
Er staat nu een tijdelijke JVC surround ... niet eens aangesloten ... want dat geluid is ... ZWAAR KL*TE
Op dit moment heb ik Vifa zelfbouwspeakers staan, twee vifa woofers + vifa tweeter, in berken berken multiplex met een extern fillter. Klonken al geweldig gedetailleerd en met een strakke bas op een PM66 KI, dus ben ik HEEL benieuwd wat ze gaan doen op een PM17.
Verder heb ik op dit moment een CD60, waarvan ik de opamps heb vervangen voor betere en de uitgangscondensatoren vervangen door audyncaps. Ook is de variabele uitgang en de koptelefoon ingang eruit gehaald. Klinkt leuk, maar deze staat ook op de vervanglijst .. of een DAC erachter.
Daarnaast een Pioneer PL12-D platenspeler, deze heeft me in totaal 25,- gekost inclusief voetjes, verf en MDF
Deze staat OOK op de vervanglijst, maar voorlopig speelt hij nog best.
DVD speler heb ik de DV4100 OSE, mooi beeld en kost 2e hands niet heel erg veel. Ik maak meer gebruik van mijn HTPC op mijn Sanyo Z2 beamer. DAT is pas film kijken
Was ooit bezig met CRT projectoren, maar die kwamen niet door de WAF heen
Zoals al eerder vermeld had ik een PM66KI staan, deze deed het stereo werk. Daarvoor stond een SR5200 als surround receiver. Deze combinatie was al zeer goed te doen.
Ik ben van plan om de PM17 als stereo versterker te gebruiken, en daarvoor een SR7x00 als surround receiver.
Films kijken is een leuke bezigheid, maar muziek luisteren nog meer. Vandaar dat ik wellicht dus aan het denken ben om de SM17 erachter te zetten.
Vanmiddag heb ik thuis even het rijk alleen ... dan zal ik eens wat fotos schieten.