MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leonneke

Alvast heel kort en bondig:

Verslag volgt zeer binnenkort. Foto's zijn gemaakt door DREES. Speakers van Gerard en Drees werden gemeten ( kwamen zeer goed uit de testen ). Gebak was NATUURLIJK erg lekker. Gezellig, leuk, leerzaam, TOFFE MENSEN. Komend weekend volgt een uitgebreid verslag. Eerst nog wat gegevens verzamelen en foto's. Super relaxte sfeer.............

Leonneke
Groetjes Leonneke .  . ...

TurboMarco

ok goed om te lezen!

ik ben benieuwd naar het verslag.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

oi

ja top, ben ook benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

gerard

Het was erg gezellig en zeer geslaagd!
Ook erg leuk om mede forummers te ontmoeten; precies als op 't forum: relaxed en een goeie sfeer. hello
En Ruud: prima voorelkaar    notworthy pompom HB

In 2 uren was ik weer thuis (230 km), gemiddeld precies onder de 120  :-D :angel:
(Bijna 2 x zo snel als de heenreis ...)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

drees62

Ook ik vond het een zeer geslaagde avond. Heel leuk om op zo'n manier de mede-forumers eens te ontmoeten.
Foto's zal ik z.s.m. aan Leon versturen.
@ Ruud en Leon, nogmaals bedankt voor de organisatie. Toppie!!!!! hello hello

PS: Die (Marantz-) demo CD klinkt echt waanzinnig mooi!

scanspeakman

Ik heb ook genoten gisteravond. Ontzettend leuk elkaar eens ontmoet te hebben. Speakerland is echt een snoepwinkel voor de liefhebber. Helemaal top!

Zeer veel dank aan Leon en Ruud! notworthy Ook voor de demo-cd. Laat mijn marantz Cd6002 thuis zingen!

Scanspeakmen (en vader)

Leonneke

#81
Weer eventjes een tussenstopje zodat andere forummers een beetje mee kunnen lezen.
Iedereen heeft inmiddels de moeite genomen om een klein stukje proza aan te leveren over de eerste indrukken van de avond bij Speakerland. Tot nu toe alleen maar positieve reacties.
Foto's zijn al verzonden door Drees. Dit geeft direct wat druk op de ketel zodat ik dit weekend wel aan de slag MOET.

VOOR ALLE FORUMMERS:

Na het doorlezen van alle stukjes tekst viel mij het volgende op. Iedereen, zonder uitzondering, spreekt over de gemoedelijke en relaxte sfeer van deze avond.
Kennelijk zijn Marantz forummers niet alleen in het geschreven woord "aardige" mensen maar juist en vooral in het echt ook aardige mensen.

Geen keiharde discussies, geen beterwetertjes. Allemaal mensen die met volle aandacht luisteren naar ervaringen van anderen. "Open Minded" noem ik dat zelf altijd .....................  :angel:

Ik durf inmiddels gerust te stellen dat dit forum zich duidelijk onderscheid van andere fora.
Juist door de sfeer. Iedereen wil iets van elkaar leren, wat dat dan ook is of moge zijn.
Dat is overigens een persoonlijke "noot" , maar ik krijg dit nu van meerdere zijden bevestigd.

Overigens vond Ruud Jansen zelf het ook een zeer geslaagde avond. Ruud zelf was best een beetje huiverig, omdat hij helemaal niet zo gek is op "fora" en wat daar allemaal gebeurd.......

Ik meende zelf in ieder geval aan Ruud te zien dat ook hij een leuke avond had. Het blijft altijd een genot om naar Ruud te luisteren als 'tie'  over z'n vak begint te vertellen. Dat maakt iets in hem los en dat is altijd leuk om te zien. Vooral het woord BOSE maakt iets los bij Ruud. Overigens zag ik meerdere forummers licht rood aanlopen bij het laten vallen van dit merk ......  :-D :-D

Verslag volgt .........

Groetjes Leonneke .  . ...

TurboMarco

Hoi allemaal!

leon een leuke posting waar ik in ieder geval een goed gevoel bij krijg  :yes:
Ondanks dat ik er zelf niet bij kon zijn wil ik jou en Ruud bedanken wat jullie gedaan hebben , hulde daarvoor!

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Leonneke

Citaat van: Marco op mei 24, 2008, 00:03:41
Hoi allemaal! leon een leuke posting waar ik in ieder geval een goed gevoel bij krijg  :yes: Ondanks dat ik er zelf niet bij kon zijn wil ik jou en Ruud bedanken wat jullie gedaan hebben , hulde daarvoor!
greetz Marco

Beste forummers:

Het verslag is bijna klaar, maar ik wilde VOORAL JULLIE BEDANKEN. Juist degenen die allemaal de moeite hebben genomen hier tijd vrij voor te maken, hebben deze dag uiteindelijk doen slagen.

Ook iedereen die eigenlijk wel wilden komen maar (nog)  niet konden hebben hun bijdrage meer dan geleverd door interesse te tonen en op de hoogte te blijven.

Ik denk dat we in de toekomst nog een aantal leuke dingen kunnen organiseren. Naar mijn idee zal dit dan ook steeds leukere vormen gaan aannemen.
Groetjes Leonneke .  . ...

Maurice

Het verslag van de Meet & Greet bij Speakerland staat online!
Nu via onze startpagina te bekijken  pompom

Met dank aan Leonneke voor het organiseren van de M&G en voor het uitwerken van het verslag ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Leonneke

Citaat van: Maurice op mei 31, 2008, 16:32:35
Het verslag van de Meet & Greet bij Speakerland staat online!
Nu via onze startpagina te bekijken  pompom
Met dank aan Leonneke voor het organiseren van de M&G en voor het uitwerken van het verslag ;)

Maurice en forumleden;

Volgens Ruud van Speakerland heb ik een aantal foutjes gemaakt met betrekking tot de typenummers van een aantal modellen van Marantz. Ruud mailt nog naar Maurice.
Dat jullie dat niet gezien hebben ???????????????

Groetjes Leonneke .  . ...

mars

Citaat van: Leonneke op mei 31, 2008, 22:12:09
Maurice en forumleden;

Volgens Ruud van Speakerland heb ik een aantal foutjes gemaakt met betrekking tot de typenummers van een aantal modellen van Marantz. Ruud mailt nog naar Maurice.
Dat jullie dat niet gezien hebben ???????????????



oi

wat een leuk verslag zeg, hier wil ik de volgende keer echt bij zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

cvd

Mooi verslag  hello , en hopenlijk kan ik een volgende keer wel !
En mijn interesse is gewekt in de Scan Speak luidsprekers  :-D

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

franks

Leonneke,

Het is een mooi en compleet verslag geworden van alle indrukken die we die avond hebben opgedaan.
Voor diegene die nog wat foto's van mijn vox-en willen bekijken, hierbij de link:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0

Groet Frank en tot ziens/hoors .