Weer eventjes een tussenstopje zodat andere forummers een beetje mee kunnen lezen.
Iedereen heeft inmiddels de moeite genomen om een klein stukje proza aan te leveren over de eerste indrukken van de avond bij Speakerland. Tot nu toe alleen maar positieve reacties.
Foto's zijn al verzonden door Drees. Dit geeft direct wat druk op de ketel zodat ik dit weekend wel aan de slag MOET.
VOOR ALLE FORUMMERS:Na het doorlezen van alle stukjes tekst viel mij het volgende op. Iedereen, zonder uitzondering, spreekt over de gemoedelijke en relaxte sfeer van deze avond.
Kennelijk zijn Marantz forummers niet alleen in het geschreven woord "aardige" mensen maar juist en vooral in het echt ook aardige mensen.
Geen keiharde discussies, geen beterwetertjes. Allemaal mensen die met volle aandacht luisteren naar ervaringen van anderen. "Open Minded" noem ik dat zelf altijd .....................
Ik durf inmiddels gerust te stellen dat dit forum zich duidelijk onderscheid van andere fora.
Juist door de sfeer. Iedereen wil iets van elkaar leren, wat dat dan ook is of moge zijn.
Dat is overigens een persoonlijke "noot" , maar ik krijg dit nu van meerdere zijden bevestigd.
Overigens vond Ruud Jansen zelf het ook een zeer geslaagde avond. Ruud zelf was best een beetje huiverig, omdat hij helemaal niet zo gek is op "fora" en wat daar allemaal gebeurd.......
Ik meende zelf in ieder geval aan Ruud te zien dat ook hij een leuke avond had. Het blijft altijd een genot om naar Ruud te luisteren als 'tie' over z'n vak begint te vertellen. Dat maakt iets in hem los en dat is altijd leuk om te zien. Vooral het woord BOSE maakt iets los bij Ruud. Overigens zag ik meerdere forummers licht rood aanlopen bij het laten vallen van dit merk ......
Verslag volgt .........