MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Zou er wel bij willen zijn, maar in de week lukt echt niet  violent1, is voor mij bijna 2'5 uur rijden, en als je 's anderendaags om 5u 's morgens op moet  :-(

Ik zal de poll ook niet invullen, heb WEL interresse, woensdag overdag en de donderdag avond zijn geen opties. Tenzij de vrijdag een feestdag zou zijn  :roll:
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

scanspeakman

donderdagavond is denk ik wel te doen voor mij...

scanspeakman

Leonneke

Hallo fijne forummers;

Ik heb inmiddels zo rond de 15 personen die echt interesse hebben en vermoedelijk ook kunnen.
Ik ga in overleg met Ruud Jansen nu een dag uitkiezen, waarbij we in eerste instantie de donderdagavond zullen gaan aanbieden.

De datum volgt zeer binnenkort.  De mensen die hun interesse hebben aangegeven krijgen allemaal persoonlijk bericht. Ik zal de tussenstand verwerken in dit topic .............

Leuk avondje als je het mij vraagt .........  Heb er zelf ook erg veel zin in. Ik luister altijd graag naar mensen die vanuit hun passie een verhaal kunnen vertellen.

Tot binnenkort en tot zover alvast dank voor alle reacties ....
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

Oi Leonneke

Wil jij in iedergeval dan zo snel mogelijk laten weten , welke donderdag avond.
De donderdag avond is voor mij juist weer een probleem , euh ......... zoals bijna elke avond :wink:

Maar dan kan ik mischien wat regelen

grtz en fijn weekend, mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Leonneke

#49
Beste Marantzers:

In overleg met Ruud Jansen is gekozen voor de donderdagavond 22 mei, rond 19:00 uur.
Het gaat erg de goede kant op. We zitten al rond de 8 personen. Het maximum aantal deelnemers is overigens 12. Wil je nog meedoen, stuur dan een p.m. naar Leonneke

De namen die zijn doorgehaald zijn de personen die definitief hebben afgemeld.

Marco-Thom-Proxius-Henk93-CVD-StadiumIII-Vlearmoes - Vielzweck - Audiofreak - Madvillian

-   Mars ?   -

De namen die in het blauw aangegeven zijn, zijn de personen die hebben toegezegd aanwezig te zullen zijn.

Leonneke - Ruud Jansen - Gerard - Drees 62 - - ScanSpeakman - Peter 'ScanSpeakMan' - Franks - Hans Sch. - Ravage - Jan ( ietsjes later )

Soundz & Maurice & Lapti = nog niet helemaal definitief

Tot zover iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties. Vooral ook degenen die de moeite hebben genomen aan te geven waarom ze niet mee kunnen doen .............

Blijf het topic volgen, zodat je kunt zien wie je allemaal gaat ontmoeten ..........

Leon van Meijel


Groetjes Leonneke .  . ...

Maurice

Helaas kan ik er zelf die dag niet bij zijn. Zit dan bij een klant waarbij ik pas om 19.15 of zo terug in Arnhem ben, en nog veel later pas in Oss kan zijn.
Daarnaast is mijn zus jarig die dag.

Maar zij die wel gaan gaan zeker een leuke avond tegemoet! Degenen die nog nooit zelfbouw hebben gehoord zullen verbaasd staan over de prijs/kwaliteit van zelfbouw.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

franks

Franks zal ook aanwezig zijn op do 22 mei 19:00 in oss

Gr Frank

scanspeakman


Leonneke

Hoi Mars;

Wil je me nog doorgeven of je op donderdag 22 mei van de partij zult zijn .............
Aanvang is rond 19:00 uur. Het maximum aantal is 12 mensen en we naderen momenteel de 10.
Laat me eventjes weten of je er bij zult zijn ............
Alvast dank en hopelijk tot de 22ste.
Groetjes Leonneke .  . ...

MadVillain

Leuk initiatief! Jammer dat ik dan altijd met de koopavond zit...

Misschien in de toekomst.

Maurice

Heeel misschien kan ik er toch bij zijn!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Leonneke

Citaat van: Maurice op mei 08, 2008, 21:39:22
Heeel misschien kan ik er toch bij zijn!

Hoi Maurice;

Dat zou natuurlijk des te leuker zijn. Ik zet je in elk geval op de lijst.
Mocht het niet lukken, dan verneem ik dat graag van je.

Hopelijk tot donderdag 22 mei ..........  We zitten inmiddels op 10 deelnemers.
Groetjes Leonneke .  . ...

audiofreak

Dank voor de uitnodiging via de PB, maar ik ben verhinderd dan.
met groet,
audiofreak

Leonneke

Citaat van: audiofreak op mei 09, 2008, 18:10:33
Dank voor de uitnodiging via de PB, maar ik ben verhinderd dan.
met groet, audiofreak

Dank voor je reactie ...
Groetjes Leonneke .  . ...

Paul

Wordt een leerzame avond, wens jullie veel plezier gezien mijn werkzaamheden en de afstand moet ik verstek laten gaan.
Lees graag jullie reacties en weet zeker dat Leon en Ruud alles gedaan hebben om het een ieder naar z,n zin te maken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site