Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Als je ziet van je voor 900 euro en 800 euro koopt op MP succes


even omgerekend naar de dollar koers van toen was de retailprijs voor de speakers 1300 euro meestal gaan ze bij een winkel voor 33% vande NP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Wsk

Dank voor de reacties,

Over de staat van het interne gedeelte kan ik niet veel zinnigs zeggen, helaas..

In mijn oren klinkt deze combinatie zeer strak en stabiel, erg veel definitie in
alle registers.

De JBLs staan op behorend onderstel, met spikes.

Heb er wat foto's toegevoegd!

Whisper.nl

Je weet het leuk te brengen.  violent1

Groet Whisper. byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Mooi met dat onderstel die speakers  notworthy


Je hebt maar 1 koper nodig en iemand die het zoekt


Veel succes moet goed te verkopen zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 11, 2012, 17:37:19
Je weet het leuk te brengen.  violent1

Groet Whisper. byebye

ik  zeg doen Whisper ter overbrugging  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

frboe

Hallo ik overweeg mijn TEAC VRDS 25 SE champagne/goud kleur te koop te zetten na revisie, wat zou je daar nog voor kunnen vragen
groet frank
Marantz PM16

SB_Marantz

Laten reviseren en dan verkopen?
Dat snap ik niet..........

Is een mooie spelert bij de weg.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: frboe op juni 14, 2012, 11:38:36
Hallo ik overweeg mijn TEAC VRDS 25 SE champagne/goud kleur te koop te zetten na revisie, wat zou je daar nog voor kunnen vragen
groet frank

je revisie kosten krijg je niet terug, misschien een beetje


wat doe hij dan niet ?


1750 euro was hij in 1998 dus deze mooie mag toch wel 35% van de nieuwprijs moeten kunnen opbrengen


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm


JohnWx

Citaat van: jrm op juni 14, 2012, 16:32:37
Euro in 1998 ??? :roll:

omgerekend


vr gr ex Minister Zalm  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

aha, op die fiets....

frboe

De speler werkt perfect, de rivisie is omdat hij in optimale staat verkocht zou worden, ik houd van mijn spullen, zeker deze,  :yes:
maar ik heb nog een TEAC VRDS 10 SE (net gereviseerd door HAL) en die klinkt in mijn oren muzikaler  clown1 en aangezien de VRDS 25 minder tot niet gebruikt wordt (speelt mss nog eenmaal per maand) wil ik het toestel verkopen aan een liefhebber. Het toestel is een pareltje van techniek (met drie gescheiden compartimenten, audio analoog, disk mechanisme en voeding, en audio digitaal), en alles met een zware kast erond (dat ding weegt nogal door  :angel:)
Marantz PM16

JohnWx

Citaat van: frboe op juni 15, 2012, 08:27:23
De speler werkt perfect, de rivisie is omdat hij in optimale staat verkocht zou worden, ik houd van mijn spullen, zeker deze,  :yes:
maar ik heb nog een TEAC VRDS 10 SE (net gereviseerd door HAL) en die klinkt in mijn oren muzikaler  clown1 en aangezien de VRDS 25 minder tot niet gebruikt wordt (speelt mss nog eenmaal per maand) wil ik het toestel verkopen aan een liefhebber. Het toestel is een pareltje van techniek (met drie gescheiden compartimenten, audio analoog, disk mechanisme en voeding, en audio digitaal), en alles met een zware kast erond (dat ding weegt nogal door  :angel:)

500/600 euro of je zet hem ergens neer in consignatie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Shepherd Moon

iemand een idee wat ik nog kan vragen voor m'n super tvtje

panasonic TH-42PZ85e plasma?

Ik ben aan het twijfelen om deze te verkopen met de toekomstige bouw van de cinemakamer, om dan eventueel te upgraden naar een VT50 model van panasonic en een formaatje groter :)

perfecte verzorgde staat en factuur er nog bij, deze is van juli 2008 als ik me niet vergis.

thx voor het advies :)
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

JohnWx

#449
Citaat van: Shepherd Moon op juni 17, 2012, 12:08:23
iemand een idee wat ik nog kan vragen voor m'n super tvtje

panasonic TH-42PZ85e plasma?

Ik ben aan het twijfelen om deze te verkopen met de toekomstige bouw van de cinemakamer, om dan eventueel te upgraden naar een VT50 model van panasonic en een formaatje groter :)

perfecte verzorgde staat en factuur er nog bij, deze is van juli 2008 als ik me niet vergis.

thx voor het advies :)

Ik denk wat de gek ervoor geeft


als je ziet wat je voor 500 euro nieuw koopt bij Coronel (Wehkamp dus) Plasmadiscountcenter


en in 4 jaar tijd zijn de prijzen aardig gezakt nieuw en op MP betaal je echt een drol voor 1 meter lcd/plasma
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.