Ik ben het hier
niet mee eens. Beetje struisvogelpolitiek. De bezoekers op dit forum zijn van alle rangen en standen en dito meningen/ ego's. en wijs/ volwassen genoeg. Vergeet niet dat er hier in verleden ook verhitte, niet-politiek, maar audio gerelateerde discussies zijn geweest. Wil je die dan ook verbieden?
Na iedere storm komt ook vanzelf weer windstilte en ik denk dat het positieve hier maar ook in de wereld prevaleert. Althans zo sta ik in het leven.
"Liever hier een virtuele bom laten afgaan dan een echte in de werkelijke wereld".
"Leven en laten leven met respect voor éénieder"
Ik denk dat dit het probleem is: lees maar eens de commentaren op
NU.nl (misschien een slecht en tevens ook treurig voorbeeld) Daar wanen de mensen (reageerders) zich: "sheriff", rechter en beul in 1 persoon. Van die mensen die steeds met het burgelijke Foei-vingertje wijzen naar anderen zonder daarbij naar zichzelf te kijken. En dan over de meest basale onderwerpen. En ik hoop niet dat deze weerspiegeling (op
Nu.nl) die is van de gemiddelde Nederlander, want dan zijn we diep gezonken. Mierenneukers, azijnpissers en "strepenrijders" zijn het die schijnbaar geen greintje plezier meer beleven in hun bekrompen wereldje en dan ook nog hun wil op willen leggen aan anderen en daarbij o.a. hun geneugden des levens proberen te vergallen. Of anders gezegd: elkaar niks gunnen. Let wel: dit geldt gelukkig, voor zover ik het vanaf hier kan beoordelen, niet voor de mensen hier.
"Verbeter de wereld, maar begin bij Uzelf".